گلکسی اس۱۰ لایت - Galaxy S10 Lite با دوربین درون صفحه نمایش +عکس

رندر افشا شده از سامسونگ Galaxy S10 Lite، یک گوشی با صفحه نمایش تخت و بریدگی دوربین سلفی را به نشان می‌گذارد.

رندر منتشر شده از Galaxy S10 Lite دوربین درون صفحه نمایش را تایید می‌کند +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به خاطر داشته باشید، در خبرهای پیشین اعلام شده بود که خانواده Galaxy S10 تنها سه عضو اصلی خواهد داشت. ارزان‌ترین عضو این خانواده سه نفره، گلکسی اس۱۰ لایت - Galaxy S10 Lite است. به تازگی Ice Universe رندری واضح و باکیفیت از طراحی این محصول را منتشر کرده است. این اولین رندر این محصول به شمار می‌آید.

رندر منتشر شده از گلکسی اس۱۰ لایت - Galaxy S10 Lite، اطلاعات خوبی از این دستگاه به ما می‌دهد. از این رندر ما متوجه می‌شویم که این عضو خانواده Galaxy S10 دارای جک هدفون و حاشیه پایین صفحه است. همچنین مکان حسگر اثر انگشت این گوشی در کنار آن قرار دارد. در رندر منتشر شده، این گوشی روی یک شارژر بی‌سیم قرار دارد، در نتیجه گلکسی اس۱۰ لایت - Galaxy S10 Lite دارای یک شارژر بی‌سیم نیز است.

اما مسئله‌ای که توجه ما را بیشتر جلب کرده، نمایشگر تخت و بریدگی دوربین سلفی در بالای صفحه سمت راست است که وجود دوربین روی صفحه را تأیید می‌کند. در ادامه تصویر این رندر جذاب را مشاهده می‌کنید.

رندر منتشر شده از Galaxy S10 Lite دوربین درون صفحه نمایش را تایید می‌کند +تصویر

دلیل این که کاربران حدس می‌زنند این دستگاه گلکسی اس۱۰ لایت - Galaxy S10 Lite باشد، این است که دو عضو دیگر این خانواده دارای نمایشگر منحنی سوپر آمولد و دوربین سلفی دوگانه برای مدل پلاس هستند و این رندر هیچ یک از این دو مورد را ندارد.

از دیگر مشخصات این دستگاه اطلاع خاصی منتشر نشده، اما گمان می‌رود که گلکسی اس۱۰ لایت - Galaxy S10 Lite دارای دوربین دوگانه پشتی و تراشه اگزینوس ۹۸۲۰ یا اسنپدراگون ۸۵۵ باشد. در ضمن این عضو از خانواده پرچمداران کهکشانی دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی خواهد بود. همچنین این انتظار می‌رود گلکسی اس۱۰ لایت - Galaxy S10 Lite در رنگ‌های آبی، مشکی، سفید، سبز و زرد عرضه کنند.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

رندر گلکسی اس۱۰ لایت - Galaxy S10 Lite منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار