بلندگو‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود

سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۱۹ بلندگو‌های هوشمند خود را در رقابت با بلنوگو‌های هوشمند خانگی گوگل عرضه کند.

بلندگو‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید باورش سخت باشد اگر بشنوید سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۱۹ بلندگو‌های هوشمند خود را که توسط بیکسبی_Bixby طراحی شده با وجود رقبای سرسختی چون گوگل به بازار عرضه کند.

این شرکت مطرح کره‌ای قصد دارد با تولید بلندگو‌های هوشمند ورود قدرتمندی به بازار بلند‌گو‌های هوشمند داشته باشد اما مطمئناً سایر تولیدکنندگان این دستگاه‌ها نیز برنامه‌هایی برای موفقیت هرچه بیشتر در جلب رضایت مشتریان در نظر دارند. البته چندین ماه پیش بلندگو‌های هوشمند سامسونگ با نام گلکسی هوم_ Galaxy Home معرفی شد ولی به احتمال زیاد خیلی از طرفدارن گجت‌های هوشمند از آن بی‌اطلاع هستند، زیرا این محصول به دلایلی نامعلوم تاکنون به بازار عرضه نشده است.‌

سامسونگ هنوز قیمتی برای سیستم صوتی هوشمند خانگی خود با نام گلکسی هوم_Galaxy Home اعلام نکرده ولی تحلیلگران تکنولوژی اتفاق نظر دارند که این دستگاه برای رقابت با سیستم‌های صوتی هوشمند اپل و گوگل تولید می‌شود. سامسونگ در تلاش است تا با تولید بلندگویی کوچک و ارزان هزینه‌های خرید را تا حد معقولی برای مشتریان پایین بیاورد. باند‌های کوچک، ولی قدرتمند و امکاناتی پیشرفته از جمله ویژگی‌هایی است که سامسونگ برای بلندگو‌های خود اعلام کرده است.

نسخه جدید بلندگو‌های هوشمند سامسونگ توسط بیکسبی طراحی می‌شود اما محدودیت عملکرد حدوداً کمتری نسبت به نسخه اول این بلندگو‌ها که هیچگاه به بازار عرضه نشد، دارد. سامسونگ با طراحی دقیق و بی‌نقص دستگاه‌های خانگی جدید خود در تلاش است قدرتمندترین رقیب در زمینه تکنولوژی گجت‌های هوشمند را تا حدی زیادی پشت سر بگذارد.

گفتنی است گوگل هم اکنون با تولید و همکاری در زمینه ساخت وسایل خانگی هوشمند، بیشترین سهم را در بازار این دستگاه‌ها در سراسر جهان در اختیار دارد و هر روز نیز با ارائه محصولی جدید که جنبه‌های مختلف زندگی کاربران را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بر سلطه خود در این زمینه می‌افزاید.


بیشتر بخوانید: رندرهای جدید Home Hub گوگل منتشر شدند +تصاویر


اتنهای پیام/

سامسونگ با تولید بلندگوهای هوشمند آماده رقابت با گوگل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار