وزیر اردنی با لگدمال کردن پرچم اسرائیل خشم صهیونیست‌ها را برانگیخت+ تصاویر

لگدمال کردن پرچم رژیم صهیونیستی از سوی وزیر اطلاع‌رسانی اردن، مقامات تل‌آویو را به شدت خشمگین کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، انتشار تصاویری از یک وزیر اردنی در حال لگدمال کردن پرچم رژیم صهیونیستی سبب برانگیخته شدن خشم مقامات این رژیم شد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با انتشار خبری اعلام کرد وزیر اطلاع رسانی اردن روز پنج شنبه و به هنگام ورود به نشست هیئت دولت به ریاست عمر رزاز، نخست وزیر اردن که در مقر مجمع سندیکاهای کارگری برگزار شده بود، اقدام به لگدمال کردن پرچم اسرائیل کرده است.

وزیر اردنی، خشم صهیونیست ها را برانگیخت + تصاویر

این روزنامه در ادامه افزود: وزارت خارجه اسرائیل به سبب این اقدام، پیام اعتراضی شدیدی اللحنی را به اردن فرستاده و «غسان مجالی» سفیر اردن، نیز به مقر این وزارتخانه احضار شده است.

همچنین شمعون آران، یکی از اهالی رسانه رژیم صهیونیستی با انتشار تصویر جمانه در حال لگدمال کردن پرچم اسرائیل، در حساب توییتری خود نوشت بحرانی جدید میان اسرائیل و اردن به سبب اقدام وزیر «جمانه غنیمات» در لگدمال کردن پرچم اسرائیل شکل خواهد گرفت.

از سوی دیگر، نمایندگان پارلمان اردن و مردم این کشور با راه انداختن کمپین «جمانه غنیمات مرا نمایندگی می کند» از اقدام این وزیر اردنی حمایت کردند. اردنی ها در شبکه های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر مطالبی در حمایت از اقدام این وزیر منتشر کردند.

وزیر اردنی، خشم صهیونیست ها را برانگیخت + تصاویر

شایان ذکر است مجمع سندیکاهای کارگری در اردن، مقابل ورودی‌های دفاترش پرچم رژیم صهیونیستی را قرار داده تا افرادی که وارد می شوند، این پرچم را را لگدمال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقایی
۰۹:۴۱ ۱۰ دی ۱۳۹۷
آفرین به این شجاعت.
آخرین اخبار