اختصاص تسهیلات میلیاردی برای احداث هتل پنج ستاره در اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث هتل ۵ ستاره در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث یک هتل ۵ ستاره در شهر اردبیل اختصاص داده شده است.

وی گفت: استان اردبیل به لحاظ برخورداری از قابلیت‌های متعدد گردشگری نیازمند ارتقاء خدمات در این حوزه است که در این خصوص با پیگیری‌های استاندار محترم و اداره کل میراث فرهنگی از احداث این هتل حمایت‌های ویژه‌ای انجام گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: سرمایه‌گذار این هتل بومی استان اردبیل بوده و در حوزه گردشگری فعالیت‌های قابل توجهی در سطح کشور داشته است.

فلاحی ادامه داد: موافقت اصولی برای احداث این پروژه توسط معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل صادر شده و با اختصاص این تسهیلات عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل از تمامی طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری حمایت ویژه‌ای انجام می‌دهد و در حال حاضر ۱۸۲ پروژه در قالب موافقت اصولی و پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۸۰ درصد در سطح استان در حال انجام است.


انتهای پیام/ح

 

احداث هتل 5 ستاره در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار