با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

بهره برداری از ناحیه صنعتی داورزن

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، ناحیه صنعتی داورزن به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ناحیه صنعتی داورزنبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، محسن صالحی نیا مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم بهره برداری گفت: نگاه اول ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی محور تولید و اشتغال و در فاز دوم کمک به صنعتگران در راستای توانمندسازی بیشتر است.

وی افزود: سیاست دولت، تولید و اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته است و خوشحال هستیم که این ناحیه در مناطق کمتر توسعه یافته احداث شده است تا ضمن جلوگیری از مهاجرت مردم منطقه، باعث حفظ و ثبات اقتصادی و رد نهایت پیشرفت اقتصادی می‌شود.

معاون وزیر صنعت گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات از منابع داخلی بانک‌ها و صندوق توسعه ملی به واحد‌های تولیدی و صنعتی کشور اختصاص خواهد یافت. این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش، نوسازی صنایع و طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد پرداخت می‌شود.

صالحی نیا افزود: همچنین بیش از هزار میلیارد تومان یارانه با کارمزد کم اختصاص یافته است که بخشی از آن به یارانه سود تسهیلات، کلنیک‌های کسب و کار مراکز فناوری و طرح‌های پژوهش محور تعلق می‌گیرد.


ناحیه صنعتی داورزن با ۵۰ هکتار وسعت و ۲۰ هکتار در فاز اول، فضای مناسبی برای کسب و کار دارد و در کیلومتر ۱۳ داورزن - سبزوار قرار دارد.
 
انتهای پیام//م.م
 
 

طرح های صنعتی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.