مسئولان غایب در مراسمات انقلابی و بصیرتی باید پاسخگو باشند

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی، با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم نهم دی، گفت: مسئولانی که در برنامه‌های انقلابی و بصیرتی نظیر ۹ دی غایب بودند باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ، اظهار داشت: مردم با حضور خود در برنامه‌های گرامیداشت نهم دی، نشان دادند که با وجود تمام دسیسه‌ها و خیانت‌های دشمنان، از رهبر و نظام اسلامی دست بر نمی‌دارند.

وی، ضمن قدردانی از مسئولانی که در مراسمات نهم دی ماه حاضر بودند، افزود: در قرآن هم تاکید شده زمانی که یک امر جامع پیش آید، باید تمام مدیران در صحنه باشند مگر اینکه امر فوق العاده پیش آید. قطعا در چنین برنامه‌ها و مراسماتی نباید بدون اجازه محل را ترک کرد.

امام جمعه ارومیه، گفت: امیدواریم بصیرت و بیداری در میان مردم و مسئولان حفظ شده و ارتقاء یابد و با این بصیرت از نفوذ دشمن جلوگیری شود.

وی، با اشاره به ملاقات اخیر دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با رهبری و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم مقاومت برای پیروزی، عنوان کرد: این موضوع نشان دهنده یقین رهبر انقلاب به مساله مقاومت و جهاد در برابر دشمنان است که در گذشته هم نماد این امر را در بحث ایستادگی جبهه مقاومت لبنان در برابر رژیم صهیونیستی دیده‌ایم.

حجت الاسلام قریشی، تاکید کرد: عقب نشینی در برابر دشمن باعث نفوذ و ایجاد خطر برای کشور است.

وی، در بخش دیگری از سخنان، بیان داشت: مسئولان باید عزم خود را برای رفع و فائق آمدن بر گرانی راسخ کنند. مردم هم باید همکاری کنند و با کمک به فقرا به یاری هموطنان بیایند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی، در پایان، خواستار نگاه کارشناسی مجلس و توجه بیشتر دولت در مورد بودجه سال ۹۸ شد و ابراز داشت: این موضوع باید بیشتر مدنظر باشد و هر قوه کار خود را به درستی انجام دهد.

 

انتهای پیام/

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.