امام جمعه قوشچی:

شب یلدا زمانی زیباست که فقرا نیز در این روز شاد باشند

امام جمعه قوشچی گفت: شب یلدا زمانی زیبا میشود که فقرا نیز درکنار خانواده خود این روز را گرامی داشته باشند و شرمنده خانواده خود نباشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،امام جمعه قوشچی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت نماز گزاران به دوری از محرمات الهی و رعایت تقوای الهی گفت: اما صادق (ع )فرمودند،بهترین دوست من کسی هست که عیب من را به من هدیه کند.

عباسی ادامه داد:بهترین هدیه برای مومن نقد عیب های همدیگر است ولی عیب های شخصی نباید در عموم نقد و گفته شود و باید به صورت محرمانه باشد، حتی در محیط خانواده نیز اینگونه میباشد و باید نسبت به مسائل خانواده حساس بوده و در حل آنان بکوشیم .

امام جمعه قوشچی در ادامه با تبریک فرا رسیدن شب یلدا و با اشاره برتجملات موجود در این شب طولانی گفت: هر کجا تجملات بیشتر باشد تکلف نیز یقینا بیشتر خواهد شد، حلوا و شیرنی اصلی توجه و خدمت به پدر مادر است که در دین اسلام یک نوع عبادت محسوب میشود.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: در این شب دارز مدت که مورد توجه خانواده های ایرانی هست نباید فقیر و فقرا را از یاد برد و باید بفکر این عزیزان نیز باشیم شایسته نیست که ما این شب را به زیبایی و شادی بگذارانیم اما در آن سوی شهر فقرای عزیز شرمنده خانواده خود بوده ویا این شب را به تنهایی بگذرانند.

انتهای پیام/

نماز جمعه قوشچی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.