امام جمعه خوی؛

مسئولان نباید فریب دشمن را بخورند

امام جمعه خوی گفت:مسئولان مراقب باشند تا فریب ظاهرسازی و زبانبازی دشمـن را نخـورند.

مسئولان نباید فریب دشمن را بخورندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی در خطبه‌های عبادی، سیاسی نمازجمعه این هفته بعداز توصیه نمازگزاران به رعایت کردن تقوا با یادآوری مناسبت‌های هفته و با اشاره به ۲۷ آذر سالروز شهادت شهید مفتح گفت: شهید  آیت الله مفتح  در راه اسلام جان خود را فدا کرد.
 

شهید مفتح عمر خود را در راه تبلیغ دین و مبارزه با استعمار واستبداد سپری کرد

 
خطیب نماز جمعه خوی ادامه داد:پایه گذاری دبیرستان دین و دانش، عضویت درجامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تبلیغ و مبارزه در مساجد الجواد، جاوید و قبا، اقامه نمازعید فطر در قیطریه تهران سال ۵۷، انجام سفر‌های تبلیغی و مبارزاتی در دوران تبعید به جنوب کشور به شهر‌های اصفهان، شیراز، کرمان، همدان، اهواز، زاهدان، بندرعباس، یزد، آبادان، خرمشهرو پایه گذاری روحانیت مبارز تهران با همکاری دوستان ازجمله فعالیت‌های آن بزرگوار بود.
 
سید رضی شکوری در همین راستا ادامه داد:فعالیت درگروه و جمعیت مؤتلفه اسلامی، عضویت درشورای انقلاب ابتدای پیروزی، مدیریت ستاد استقبال از حضرت امام ره طراحی وتأسیس کمیته‌های انقلاب اسلامی با همکاری دوستان و تلاش مضاعف و طراحی وحدت حوزه و دانشگاه فعالیت‌های دیگر آن بزرگوار دانست.
 
حجت الاسلام شکوری در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ملاقات روز چهارشنبه مقام معظم رهبری با خانواده‌های معظم شهدا نیز اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این سخنرانی موضوعات مهم و حساس را مورد بررسی قرار دادند فرمود:مسئولان مراقب باشند تا فریب ظاهرسازی و زبانبازی دشمـن را نخـورند.

حجت الاسلام شکوری با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه در دهم ربیع الثانی با اشاره به برکات وجودی آن حضرت گفت:: ورود و دفن حضرت معصـومه در ایـران و شـهر قـم آثار و برکات بی شماری را متوجه ایرانیان و تشیع ساخت.
 
وی درهمین راستا ادامه داد: حضور امام زادگان و راویان حدیث، خاندان‌های علمی در قـم و گسـترش تشیـع در ایـن منطـقه، تبدیل قم به مرکزیت علمی برای فراگیری علـوم اهل بیت (ع) در ادوار مختلف تاریخ، تبدیل شدن قم و حرم حضرت معصومه (ع) در طول تاریخ به پناهگاه معـنوی مـردم ایـران و سـایر مناطق جهـان و رهبری ومدیریت انقلاب اسلامی در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسـلامی از طریق حوزه عـلمیه قم از جمله آثار و برکات دفن حضرت فاطمه (س) در قم است.

امام جمعه خوی در قسمت دیگری از خطبه‌های نماز با اشاره به ۲۵ آذر روز پژوهش نیزاظهار داشت: در ارتباط با اهمیت و نقش اساسی پژوهش در رشد و توسعه همه جانبه کشور مطالب زیادی گفته شده و مقالات و کتب بسیاری تدوین و چاپ شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.