سرمربی باشگاه پدیده مشهد:

از حضور مالک جدید پدیده در باشگاه خوشحال هستم/ با گذشت ۶ ماه هنوز مشکل زمین تمرین داریم

از حضور مالک جدید پدیده در باشگاه خوشحال هستم.سرمربی باشگاه پدیده مشهد گفت:از حضور مالک جدید باشگاه پدیده خوشحالم و امیدوارم با تلاش تمام اعضای باشگاه بتوانیم شرایط خوب تیم را در نیم فصل دوم هم حفظ کنیم.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده پیش از ظهر امروز در نشست خبری مالک جدید باشگاه پدیده گفت: از حضور مالک جدید باشگاه پدیده خوشحالم و امیدوارم با تلاش تمام اعضای باشگاه بتوانیم شرایط خوب تیم را در نیم فصل دوم هم حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به‌شرایط موجود فراز و نشیب‌های مختلفی داشتیم، نیم فصل اول برای ما ماجرا جویانه بود.

سرمربی تیم پدیده در خصوص ورود مالک جدید پدیده به ورزش گفت: جز عشق به‌فوتبال و جوانان به‌نظر موضوع دیگری نمی‌توانست مالک جدید پدیده را وارد ورزش کند.

گل محمدی افزود: بخش خصوصی در ورود به ورزش همیشه متضرر شده است.

وی تصریح کرد: مشکل سوبا را حل می‌کنیم و نگرانی بابت کسر امتیاز وجود ندارد.
 
سرمربی تیم پدیده با تشکر از مسؤولان خراسان رضوی برای حمایت از تیم فوتبال پدیده، درخصوص برنامه‌های آینده این تیم گفت: اردوی ۱۰ روزه دبی یا ترکیه را در پیش داریم، در این اردو، دو یا سه بازیکن که کمتر بازی کردند از تیم جدا می‌شوند، همچنین، درصدد تقویت تیم هستیم، در این راستا با دو یا سه بازیکن خوب صحبت کردیم تا در نیم فصل به ما اضافه شوند.

گل محمدی  با اشاره به اینکه نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت‌تر است، افزود: با گذشت ۶ ماه هنوز مشکل زمین تمرین داریم و از کسانی که در این زمینه نقش دارند، تقاضا دارم مشکل زمین را برطرف کنند.

وی در مورد اینکه دو یا سه بازیکن باکیفیت می‌خواهیم، تصریح کرد: جذب بازیکن متوسط گره‌گشا کار ما نیست، اگر بازیکن خوب خارجی پیدا کنیم، جذب می‌کنیم، جذب بازیکن‌خوب از لیگ ایران سخت است یا قرارداد دارند یا مبلغ بالایی تقاضا می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه لیست بازیکنان شرکت در اردو فردا در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد، گفت: از همین فردا برای جذب بازیکن تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام//ع.ع

بخش خصوصی در ورود به ورزش همیشه متضرر شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.