مالک جدید باشگاه پدیده:

تنها عشق و علاقه به ورزش سبب شد تا به دنبال باشگاه داری باشم

مالک جدید باشگاه پدیده گفت: نگاه ما به این تیم تبلیغاتی نبوده و تنها عشق و علاقه به ورزش سبب شد تا به دنبال باشگاه داری باشم.

تنها عشق و علاقه به ورزش سبب شد تا به دنبال باشگاه داری باشم.به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،فرهاد حمیداوی مالک جدید باشگاه پدیده در نشست خبری باشگاه پدیده در مشهد گفت: تا امروز سعی کرده ایم همه جلسات در خصوص خرید پدیده شفاف باشد و نگاه ما به این تیم تبلیغاتی نیست و تنها عشق و علاقه به ورزش سبب شد تا به دنبال باشگاه داری باشم.

وی افزود: طبق توافق انجام شده با شرکت پدیده اجازه استفاده از نام «پدیده» را نخواهیم داشت و تا پایان نیم فصل دوم با عنوان «پدیده شهر خودرو» در لیگ حضور داریم که پیشنهاد من برای نام «پدیده هامان» است به دلیل گروه خودروسازی هامان، اما اینکه هیات مدیره قبول کند مشخص نیست.

مالک جدید باشگاه پدیده اظهار داشت: برای این تیم برنامه ریزی ۳ تا ۱۰ ساله داریم و در پدیده روی مدرسه فوتبال برنامه داریم و به دنبال تنها زمین تمرین نیستیم بلکه می‌خواهیم کمپ وهتلینگ برای تیم‌های ورزشی داشته باشیم بنابراین از نیازمند حمایت مسئولین برای زیرساخت‌های ورزشی استان هستیم.

حمیداوی تصریح کرد: هفته آینده اردوی بازیکنان پدیده را درامارات یا ترکیه برگزار خواهیم کرد و تسویه حساب بازیکنان را طبق تعهدمان به ۵۰ درصد قرار داد خواهیم رساند.

وی افزود: دست یحیی گل محمدی برای جذب بازیکن باز است و می‌تواند برای نیم فصل بازیکن جذب کند.

وی در خصوص انگیزه خود از خرید پدیده هم بیان کرد: من سال ۷۴ دروازه بان تیم ملی نوجوانان بودم و با فوتبال غریبه نیستم و در سال ۹۲ هم عضو هیات مدیره نساجی بودم و ابتدا قرار بود تیم پرسپولیس مشهد  را بخریم که متوجه شدیم این تیم به همدان رفته و پس از مشورت با هیات فوتبال خراسان به سراغ پدیده رفتیم.
 
انتهای پیام//ع.ع

برای این تیم برنامه ریزی ۳ تا ۱۰ ساله داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.