بهمن ماه سال جاری؛

بهره برداری از بازارچه دائمی صنایع دستی غدیر اهواز

معاون سرمایه‎گذاری مدیر ‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: بازارچه صنایع دستی غدیر اهواز در بهمن سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احسان زارع‎اصل، معاون سرمایه‎گذاری مدیر ‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به همکاری سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان و اختصاص مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل بازارچه دائمی صنایع دستی غدیر گفت: عملیات تکمیلی این بازارچه آغاز شده و بهمن‎ماه سال جاری به بهره‎برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه بازارچه صنایع دستی غدیر اهواز با ۴۰ غرفه صنایع دستی و ۲ گالری نمایش در مساحتی به عرصه یکهزار متر مربع بنا شده است اظهار داشت: در این بازارچه، صنعتگران صنایع دستی علاوه بر به نمایش‎گذاری و فروش آثار خود می‌توانند در حوزه آموزش صنایع دستی نیز فعالیت داشته باشند.

زارع‎‎‎اصل آغاز عملیات احداث بازارچه صنایع دستی اهواز را از سال ۹۳ با اختصاص اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: تقویت و حمایت از صنایع دستی بومی، ارتقاء کیفیت بازاریابی محصولات صنایع دستی و کمک به فروش و بازاریابی صنعتگران از اهدف احداث این بازارچه است.

معاون سرمایه‎گذاری مدیر ‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: امیدواریم گشایش این بازارچه به عنوان یکی از اقدامات اساسی اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان بتواند گامی مؤثر در راستای توسعه روزافزون صنایع دستی استان باشد.

انتهای پیام/گ

احداث بازارچه صنایع دستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.