مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان؛

جلوگیری از اتلاف سرمایه های فرهنگی با مستندسازی تجربیات

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مستندسازی تجریبات را راهکاری برای جلوگیری از اتلاف سرمایه‌ای فرهنگی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در آیین گشایش پودمان آموزشی «ثبت و مستندسازی فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی» در اهواز گفت: تجربه، جوهر یادگیری سازمانی است و می‌توان با ثبت و مستندسازی و به‌کارگیری آن از اتلاف سرمایه جلوگیری کرد.

جلوگیری از اتلاف سرمایه های فرهنگی با مستندسازی تجربیات

وی اظهار کرد: ثبت تجربیات به یادگیری سازمانی، الگوبرداری از بهترین‌ها و جلوگیری از اتلاف زمان و منابع کمک می‌کند.

کیانی در ادامه استفاده از نظام ارتباطات و فناوری اطلاعات در انتقال تجربیات را یک ضرورت دانست و اذعان داشت: استفاده از فناوری در ثبت و مستندسازی تجربیات باعث می‌شود اطلاعات و تجربیات به‌راحتی در اختیار افراد متقاضی قرار بگیرد.

این مقام مسئول نهادینه شدن فرهنگ مستندسازی و انتقال تجربیات را یک امر ضروری برشمرد و افزود: کانون بر همین اساس اقدام به برپایی این دوره آموزشی کرده است.

جلوگیری از اتلاف سرمایه های فرهنگی با مستندسازی تجربیات

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با برگزاری این دوره‌های آموزشی سطح دانش کارکنان خود را بالا ببریم تا بتواند با سرعت بیش‌تر به اهداف عالیه خود در راستای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت گذاری بیش‌تر به مردم دست یابیم.

گفتنی است؛ پودمان آموزشی «ثبت و مستندسازی فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی» با حضور ۳۴ مربی مسئول امور فرهنگی کانون استان خوزستان و مجید صحاف، مدرس دانشگاه علمی کاربردی در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز از امروز آغاز شده است و تا ۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۷ ادامه خواهد داشت.

جلوگیری از اتلاف سرمایه های فرهنگی با مستندسازی تجربیات

مربیان مسئول شرکت‌کننده در این پودمان ۲۴ ساعته در صورت قبولی در امتحان پایان دوره از سوی مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدرک معتبر دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

مستندسازی، سرمایه گذاری فرهنگی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.