برتری غرفه کانون پرورش فکری خوزستان در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری

غرفه فعالیت‌های علمی و پژوهشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رتبه برتر نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری استان خوزستان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال ۱۳۹۷، که امروز، چهارشنبه، ۵ دی‌ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، غرفه فعالیت‌های علمی و پژوهشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به‌عنوان رتبه برتر نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری استان معرفی و تجلیل شد.

در این مراسم که غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، مهدی مکارمی، سرپرست اداره کل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان، قاسم سنگوری سواری، مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و تنی چند از دیگر مسئوللن و پژوهشگران استانی در آن حضور داشتند با اهدا لوح به وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از ابتکار، نوآوری و خلاقیت برنامه‌های کانون در نمایشگاه دستاورد‌های فناوری و پژوهش قدردانی شد.

گفتنی است؛ فعالیت‌های نجوم کانون در ششمین نمایشگاه دستاورد‌های فناوری و پژوهش خوزستان با برپایی یک غرفه ۹۰ متری از ۱۰ تا ۱۳ آذرماه در محل سالن امام رضا (ع) نمایشگاه بین‌المللی اهواز به مخاطبان ارائه گردید.

در ایام برگزاری این نمایشگاه کودکان و نوجوانان با برنامه‌ریزی صورت گرفته با حضور در آسمان نمای سیار کانون که در غرفه این نهاد فرهنگی برپا شد با علم نجوم آشنا شدند.

مربیان کانون همچنین در این غرفه با برپایی ایستگاه‌های آزمایشگاه کوچک، مسابقه و بازی علمی، علم در قرآن کریم، معرفی شخصیت‌های علمی، پخش فیلم و پویانمایی، کارگاه کاردستی، معرفی منابع پژوهش علمی و کارگاه تحقیق به روش ساده میزبان کودکان و نوجوانان بودند.

انتهای پیام/گ

برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.