بولتون: خروج نظامیان آمریکایی نباید به حمایت از متحدان ما لطمه بزند

مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه باید با اطمینان از دفاع از رژیم صهیونیستی و متحدان واشنگتن در منطقه صورت گیرد.

بولتون: خروج نظامیان آمریکایی نباید به حمایت از متحدان ما لطمه بزندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه باید با اطمینان از دفاع از رژیم صهیونیستی و متحدان واشنگتن در منطقه صورت گیرد.

بولتون پیش از این گفته بود واشنگتن تنها در صورتی عملیات نظامی ترکیه علیه نیرو‌های کُرد سوریه را می‌پذیرد که این عملیات در هماهنگی کامل با کاخ سفید انجام شود.

وی همچنین گفته بود خروج نیروهای نظامی آمریکا از شمال‌ شرقی سوریه مشروط به شکست باقی‌مانده‌های گروه تروریستی داعش است و ترکیه باید امنیت متحدان واشنگتن (نیروهای کرد در شمال سوریه) را تضمین کند.

بولتون که هم‌اکنون برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی و اطمینان‌بخشی به آنها درباره مسئله خروج آمریکا از سوریه، در فلسطین اشغالی به سر می‌برد تأکید کرد هیچ زمانبندی مشخصی برای خروج نیروهای آمریکا از شمال‌ شرق سوریه وجود ندارد.

با ا ینکه رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این مدعی شده بود تمام نیروهای نظامی این کشور را از سوریه خارج می‌کند و کار شکست کامل داعش را به ترکیه می‌سپارد هم‌اکنون مشاور امنیت ملی او خروج آمریکا از سوریه را مشروط به شکست کامل داعش می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار