اخباری: مبلغ قراردادم با صلاحدید زنوزی مشخص می‌شود/ هدفم بازگشت به تیم ملی است

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال تراکتورسای گفت: مبلغ قراردادم با صلاحدید زنوزی مشخص می‌شود تا از لحاظ قانونی مشکلی وجود نداشته باشد.

اخباری: مبلغ قراردادم با صلاحدید زنوزی مشخص می شود / حضور مجدد در تیم ملی دور از دسترس نیستمحمدرضا اخباری دروازه بان جدید تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور در این تیم اظهار کرد: پیشنهاداتی از تیم‌های داخلی و یک تیم خارجی داشتم، اما پیشنهاد تراکتورسازی که رسید سریع قبول کردم. به هر حال ۲ سال خوب در تراکتورسازی سپری کردم و دوباره به این تیم بازگشتم.

اخباری درباره اینکه قرارداد سفید با تراکتورسازی معتبر نیست، گفت: بله من هم این موضوع را می‌دانم که قرارداد سفید از لحاظ قانونی مشکل دارد و قرار است با صلاحدید زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی مبلغ و مدت قراردادم مشخص شود. به هر حال عقد قرارداد با این تیم تبریزی ۵ دقیقه طول کشید به همین علت فرصت نشد تا مبلغ قراردادم ثبت شود.

من و فروزان برای حضور در دروازه تراکتورسازی تلاش می‌کنیم

دروازه بان جدید تراکتورسازی درباره رقابتش با فروزان برای اینکه درون دروازه این تیم قرار بگیرد، بیان کرد: من به خاطر هواداران تراکتورسازی به تیم آمدم و علاقه زیادی به آن‌ها دارم. همچنین متکی به توانایی خود هستم. من و فروزان تلاش خود را می‌کنیم تا در دروازه تراکتورسازی قرار بگیریم.

اخباری درباره اینکه امیدوار به حضور دوباره در تیم ملی فوتبال هست یا خیر، تصریح کرد: بله من چند سال پیش از تراکتورسازی به تیم ملی راه یافتم و انگیزه زیادی برای حضور مجدد در تیم ملی دارم و این موضوع دور از دسترس نیست.

تیم ملی فوتبال برابر یمن پیروز می‌شود

او درباره وضعیت تیم ملی فوتبال در آستانه جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: تیم ملی ایران امروز برابر یمن به پیروزی دست می‌یابد. همچنین بازیکنان خوبی در تیم ملی داریم و آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها می‌کنم و امیدوارم تا فینال پیش برویم.

تیم ملی مشکلی در درون دروازه ندارد

دروازه بان تراکتورسازی درباره سنگربان‌های تیم ملی تصریح کرد: همه دروازه بان‌های تیم ملی از لحاظ شخصیتی و فنی خوبی هستند و سابقه کار کردن با هر ۳ دروازه بان تیم ملی را دارم و آن‌ها قابل اطمینان هستند. هر کدام که درون دروازه تیم ملی قرار بگیرند تیم ملی مشکلی در این پست نداشته باشد.

بازیکنان جوان تراکتورسازی می‌توانند آینده این تیم را بسازند

اخباری درباره اینکه تراکتورسازی بازیکنان مطرحی را جذب کرده است، گفت: تیم تراکتورسازی بازیکنان با تجربه و خوبی گرفته است و بازیکنان خارجی را به صورت علمی و در نقاطی که ضعف دارد به خدمت گرفته است. همچنین سابقه کار با ملی پوشان تراکتورسازی را دارم و آن‌ها هم با کیفیت و بزرگ هستند. بازیکنان جوان تراکتورسازی می‌توانند آینده این تیم را بسازند.

او درباره ارزیابی اش از سرمربیگری محمد تقوی در تراکتورسازی و احتمال حضور یک سرمربی خارجی در این تیم تبریزی گفت: به نظرم تقوی مربی بادانشی است و تراکتورسازی با هدایت این مربی نتایج خوبی گرفته است. همچنین درباره احتمال حضور سرمربی خارجی در این تیم نمی‌توانم اظهار نظر کنم چرا که در حیطه وظایفم نیست.

حق و حقوقم از سایپا را بخشیدم

اخباری درباره اینکه با تیم سایپا تسویه حساب کرده است، بیان کرد: همه حق و حقوق فصل گذشته را بخشیدم و دیگر به مسائل کوچک فکر نمی‌کنم و تمرکزم روی مسائل بزرگ است. من ۲ سال خوب در تراکتورسازی داشتم و زمانی که خواستم برای سال بعد هم در این تیم تبریزی بمانم مسئولان سایپا به من رضایت نامه ندادند. متاسفانه افرادی در سایپا بودند که مانع انتقالم به تراکتورسازی بودند، اما در نهایت توانستم به تیم مورد علاقه خود بپیوندم.


بیشتر بخوانید:

محمدرضا اخباری به تراکتورسازی پیوست

قرارداد اخباری با تراکتورسازی معتبر نیست

ستاره سابق آث میلان وارد تبریز شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار