الیاسی: سازمان ثبت شرکت‌ها حضور همزمان اسدی در ۲ شغل را قبول نکرد/ هیئت مدیره با اسدی اختلافی نداشت

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: سازمان ثبت شرکت‌ها از حضور همزمان اسدی در ۲ سمت ایراد گرفت و او از مدیرعاملی سرخپوشان تبریزی کنار رفت.

الیاسی: ثبت شرکتها حضور همزمان اسدی در 2 شغل را قبول نکرد /هیئت مدیره با اسدی اختلافی نداشتعباس الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدایی علیرضا اسدی مدیرعامل این باشگاه اظهار کرد: اسدی به علت ۲ شغله بودن از سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی کنار رفت و من با حفظ ریاست هیئت مدیره تصدی امور باشگاه را در دست گرفتم تا مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شود.

او درباره اینکه عنوان مدیرعاملی شغل محسوب نمی‌شود و علت جدایی اسدی مسائل دیگری است، گفت: من این موضوع را نمی‌دانم، اما ثبت شرکت‌ها حضور همزمان اسدی در ۲ سمت را قبول نکرد و او مجبور شد که از مدیرعاملی تراکتورسازی کنار برود. اسدی معاون دانشگاه پزشکی بود و یک کارمند دولت نمی‌تواند در ۲ شغل فعالیت کند. اعضای هیئت مدیره با اسدی اختلاف ندارند و مسائل مطرح شده درباره جدایی او از تراکتورسازی صحت ندارد.

او درباره استعفای مدیر روابط عمومی، مدیر رسانه‌ای و معاون ورزشی باشگاه تراکتورسازی گفت: تاکنون موسوی، محرم پور و دهقانی از سمت هایشان استعفا نکرده و نامه استعفای این ۳ نفر به دستم نرسیده است.

الیاسی درباره وضعیت تقوی سرمربی تراکتورسازی بیان کرد: تقوی عملکرد خوبی در تیم تراکتورسازی داشته است و در حال حاضر به کارش در تیم ما ادامه می‌دهد و قصد کنار گذاشتن این مربی را نداریم.

رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی درباره وضعیت نقل و انتقالات سرخپوشان تبریز بیان کرد: تاکنون "کوین کنستانت" بازیکن سابق آث میلان را جذب کردیم و در روز‌های آینده هم یک بازیکن خارجی دیگر به خدمت می‌گیریم. همچنین سیدی را با موسوی بازیکن ماشین سازی معاوضه کردیم و موسوی در نیم فصل دوم برای ما بازی می‌کند.

او در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر گزینه‌ای برای مدیرعاملی مشخص نشده است و من تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید امور باشگاه را انجام می‌دهم تا مشکلی پیش نیاید.


بیشتر بخوانید: 

ستاره سابق آث میلان به تراکتور پیوست

۲ ستاره جدید فوتبال در یک قدمی تبریز

مخالفت تراکتورسازی با درخواست صنعت نفت آبادان


انتهای پیام/

اظهارات رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی درباره جدایی اسدی                                          

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار