بخشی از جنگل های عباس آباد دچار آتش سوزی شد/ آتش مهار شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد در غرب مازندران اعلام کرد:بخشی از جنگل های این منطقه که دچار آتش سوزی شده بود مهار شد.

بخشی از جنگل های عباس آباد دچار آتش سوزی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  جواد جلالی کندلوسی گفت: این آتش سوزی در جنگل‌های 'پس ورده' در طرح جنگلداری تیاس در محور جاده عباس آباد کلاردشت روی داد که نیرو‌های منابع طبیعی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند و مشغول اطفای حریق هستند.

وی افزود: بر اساس برآورد اولیه حدود ۲ هزار مترمربع از جنگل‌های این منطقه و عموما لاشبرگ‌ها طعمه حریق شد.

جلالی کندلوسی با بیان این که این آتش سوزی در ارتفاع حدود ۸۰۰ متری از سطح دریا رخ داده است گفت: با توجه به وضعیت آب و هوایی منطقه علت آتش سوزی عامل انسانی است.  

وی اظهار امیدواری کرد با وجود وزش باد نسبتا گرم در این منطقه نیرو‌های امدادی و منابع طبیعی بتوانند هر چه سریعتر این آتش سوزی را خاموش کنند.

آتش سوزی جنگل های عباس آباد خاموش شد

آتش سوزی جنگل های ' پس ورده ' شهرستان عباس آباد در غرب مازندران با تلاش نیروهای منابع طبیعی و امدادی کاملا خاموش شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد  عامل انسانی را علت این آتش سوزی معرفی کرد و افزود: برای اطمینان از شعله ور نشدن آتش سوزی در این مکان یک گروه از نیروهای منابع طبیعی در منطقه حریق مستقر هستند.

وی گفت:برای خاموش کردن این آتش سوزی حدود 20 نفر از نیروهای منابع طبیعی و امدادی به ارتفاع 800 متری محل آتش سوزی اعزام شده بودند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

 

برچسب ها: محیط زیست ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.