جزییاتی از آتش سوزی جنگل‌های بخش "کومله" شهرستان لنگرود/ آتش کنترل شد

فرماندار لنگرود از آتش سوزی در جنگل‌های بخش کومله شهرستان لنگرود خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سیدرضا جوادپور فرماندار لنگرود ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون آتش‌سوزی به وقوع پیوسته در جنگل‌های بخش کومله شهرستان لنگرود اظهار داشت: این آتش‌سوزی حدود ساعت 12 امروز شروع شد.

فرماندار لنگرود با اعلام اینکه این آتش‌سوزی از منطقه "مریدان" در بخش "کومله" شهرستان لنگرود آغاز شده است ابراز داشت: این آتش‌سوزی از باغات چای متروکه این منطقه شروع شده و در حال پیشرفت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با بیان اینکه آتش‌سوزی در حال حاضر در نقطه اوج خود قرار دارد خاطرنشان کرد: من در منطقه حادثه حضور دارم و آتش‌سوزی با شدت ادامه دارد.

جوادپور با اعلام اینکه شعله‌های آتش ارتفاعی معادل 10 الی 15 متر دارند تصریح کرد: نیرو‌های امدادی مانند بسیج، آتش‌نشانی، هلال احمر و منابع طبیعی در محل حادثه حضور دارند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه در فاصله 20 متری محل آتش‌سوزی خانه‌های مسکونی قرار دارد اعلام کرد: احتمال تخلیه این خانه‌ها وجود داشته و آمادگی لازم به صاحبان آن‌ها داده شده است.

آتش جنگل‌های لنگرود کنترل شد

سیدرضا جوادپور با اعلام اینکه در حال حاضر آتش جنگل‌های این شهرستان کنترل شده است اظهار داشت: نیروهای بسیج، هلال احمر و منابع طبیعی آتش را در منطقه "مازی کلا" کنترل کردند.

فرماندار لنگرود با اعلام اینکه در این حادثه 50 هکتار از باغات چای شهرستان لنگرود سوخته است عنوان داشت: بخشی از این باغ‌ها در حال بهره‌برداری بوده و برخی استفاده نمی‌شده است.

جوادپور با اعلام اینکه این حادثه هیچگونه خسارت جانی در بر نداشته است خاطرنشان کرد: میزان دقیق تلفات مالی ناشی از آتش‌سوزی تا فردا به رسانه‌ها و مردم اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ب

 

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.