دستگیری ۱۲ نفر از مخلان نظم و امنیت در اسفراین

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۲ نفر از مخلان نظم و امنیت در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان اسفراین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: به‌منظور افزایش امنیت عمومی ، پاک‌سازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه‌دار طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی با تشکیل تیم‌های عملیاتی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی با حضور دریکی از مناطق آلوده و جرم خیز ۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر ، ۷ دستگاه موتورسیکلت سرقتی ، مقادیر قابل‌توجهی کالای قاچاق، ابزار و ادوات مواد مخدر و. کشف کردند.

بدری با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز این طرح اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی در این طرح ۱۲ نفر از مخلان نظم و امنیت و سارقان سابقه‌دار و فروشندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام / ب

اجرای نظم و امنیت اجتماعی در اسفراین

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.