۴۰۰ هزار شغل در کشور توسط بنیاد برکت ایجاد شده است

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان این‌که محور اصلی ما در بنیاد برکت ایجاد اشتغال است، گفت: خوشبختانه در ایجاد اشتغال‌های اجتماع‌محور موفق بوده‌ایم و در طول چند سال گذشته ۴۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد کرده‎ایم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد مخبر دزفولی،رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان این‌که محور اصلی ما در بنیاد برکت ایجاد اشتغال است، گفت: خوشبختانه در ایجاد اشتغال‌های اجتماع‌محور موفق بوده‌ایم و در طول چند سال گذشته ۴۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد کرده‎ایم.

 محمد مخبر دزفولی، با بیان این‌که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکنون دو هزار شغل در لرستان ایجاد کرده است، اظهار کرد: همچنین این ستاد نزدیک ۵۰۰ شغل با مکانیزم‌های مختلف طرح آسمان و اجتماع محور در استان ایجاد خواهد کرد.


وی با اشاره به این‌که قصد داریم با مساعدت استاندار لرستان، شهرستان دلفان را به‌عنوان شهرستان نمونه اقتصاد مقاومتی سامان دهیم و این‌کار ادامه خواهد یافت، اضافه کرد: امیدواریم ظرف دو سال آینده به منطقه قابل ارائه‌ای در این حوزه تبدیل شود.


مخبر با بیان این‌که در کل کشور مشغول خدمات هستیم و محور اصلی ما هم ایجاد اشتغال است، افزود: خوشبختانه در ایجاد اشتغال‌های اجتماع‌محور موفق بوده‌ایم و در طول چند سال گذشته ۴۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد کرده‎ایم.


رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) یادآور شد: اسامی و لیست ۵۰۰ شغلی که امروز در لرستان رونمایی می‌شود در دسترس است و تسهیل‌گران مرتب پشتیبانی می‌کنند و در این زمینه بانک مهر همکاری خوبی با ما داشته است.


وی بیان کرد: طی ۴۰ سال گذشته به لحاظ مسائل امنیتی در اوج قرار داریم و ایران به نقطه قابل اتکایی در منطقه تبدیل شده است.
مخبر با بیان این‌که به لحاظ مسائل سیاسی نیز انسجام خوبی داریم و از لحاظ اقتصادی هم کار‌های بسیاری خوبی انجام داده‌ایم، اظهار کرد: البته در معیشت مشکل داریم و ایراد کار هم در این بوده که در این راستا کار را به مردم نسپردهایم.


وی یادآور شد: سال گذشته در کل روستا‌های کشور نزدیک سه هزار میلیارد تومان کار شده و تعداد زیادی مدرسه، مسجد، پروژه زیربنایی، بنگاه‌های مختلف و ... ایجاد شده و امسال نزدیک ۲۰۰ مدرسه، ۱۰ هزار واحد مسکونی و ... احداث شده است.

انتهای پیام/ب

ایجاد ۴۰۰ هزار شغل در کشور توسط بنیاد برکت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۸ دی ۱۳۹۷
سلام.لطفا تعداد نیروهای خود را افزایش دهید.تشکر