سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو :

تلاش می‌کنیم مقابل کاسپین امتیاز کامل را بگیریم

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو با اشاره به دیدار این هفته مقابل کاسپین ، گفت : این تیم در دور رفت موفق شد یک سِت از نامی‌نو بگیرد اما تلاش می‌کنیم تا در این دیدار امتیاز کامل را دریافت کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،راحله آرا سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو در خصوص شرایط تیمش ، اظهار کرد : نامی‌نو تیم جوانی است که متأسفانه خیلی دیر برای ورود این تیم به لیگ برتر تصمیم‌گیری شد؛ با توجه به اینکه اصفهان ظزفیت زیادی برای حضور دو نماینده در لیگ برتر والیبال بانوان دارد ، وارد میدان مسابقات شدیم.

وی با بیان اینکه با تلاش و تمرینات مستمر توانستیم شرایط خوبی تا الان به دست آوریم ، ادامه داد : فکر می‌کنم تنها تیمی بودیم که در دور برگشت توانستیم با امتیاز بالا مقابل سمنان پیروز شویم.

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو گفت: این باشگاه  از هیچ تلاشی برای حمایت از تیم بانوان دریغ نمی‌کند و از پیشکسوتان ، بزرگان و کارشناسان اصفهان والیبال انتظار داریم هر دو نماینده والیبال بانوان اصفهان را حمایت کنند و برای تشویق و روحیه دادن به بازیکنان به سالن بیایند چرا که حضور آن‌ها در سالن باعث افزایش انگیزه در بازیکنان می‌شود.

آرا با اشاره به دیدار این هفته نامی‌نو مقابل کاسپین ، تصریح کرد: روز پنجشنبه -۲۰ دی ماه- میزبان تیم کاسپین هستیم. کاسپین تیم جوانی است و در اصل همان تیم ملی امید است؛ این تیم در دور رفت موفق شد یک سِت از نامی‌نو بگیرد اما تلاش می‌کنیم تا در این دیدار امتیاز کامل را دریافت کنیم.

انتهای پیام/م

نامی‌نو در انتظار حمایت بزرگان والیبال اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.