وزیر صنعت گفت: مصوبه ترخیص ۱۳ هزار خودرو در جلسه هیات دولت مطرح شد و در جلسه قوا هم مورد بررسی قرار گرفت و ابلاغ می‌شود.

مصوبه ترخیص خودرو‌ها از گمرک ابلاغ می‌شودبه گزارش  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۱۹ دی ماه) هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هدف ما پیگیری اصولی است که به افزایش تولید و کاهش قیمت منجر شود و در حال حاضر نمایشگاهی هم برای ساخت داخل و تولید قطعات در شهر آفتاب برگزار شده است.

وی افزود: امروز کیفیت و قیمت خودرو در بازار مورد بحث است و ما در حال حاضر به دنبال این هستیم که ضمن حفظ تولید، تیراژ را هم بالا ببریم تا خودروسازان موظف شوند که هشتاد درصد تولید را به تعهدات خود اختصاص دهند و تا ۲۰ درصد را به شیوه جدید عمل کنند.

وزیر صنعت درباره ترخیص خودرو‌های وارداتی از گمرک تصریح کرد: مصوبه ترخیص ۱۳ هزار خودرو پس از طرح در جلسه هیات دولت،  در جلسه قوا هم مورد بررسی قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

رحمانی با اشاره به اینکه ترخیص خودر‌وها با مصوبه دولت تعیین تکلیف شده، اذعان کرد: برخی از این خودرو‌ها باید به دست مردم برسد و مشخص شده که وارد کننده تخلف کرده و مردم تقصیری نداشتند و برای ترخیص آن دستگاه‌های مختلف به این نتیجه رسیدند که باید این خودرو‌ها را ترخیص کنند.

رحمانی افزود: تعیین تکلیف خودروها در گمرک، مطلب مهمی در تحویل این خودرو‌ها بود ، زیرا برخی از این‌ خودروها عوارض گمرک را نیز پرداخت کرده بودند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۳:۰۴ ۱۹ دی ۱۳۹۷
خودرو خارجی هم وارد کنید تا مردم خودشون در انتخاب خودرو تصمیم بگیرند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۹ دی ۱۳۹۷
خسته نباشند . بالاخره حساب کتابها انجام شد . شما راضی باشید ، ملت وسیله است .
آخرین اخبار