تقلید کورکورانه جوان چینی کار دستش داد! +فیلم

اشتباه عجیب و کورکورانه یک جوان چینی از یک ویدئو موجب شد تا مدل موی او سوژه رسانه‌ها شد.

تقلید کورکورانه جوان چینی کار دستش داد! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تقلید کورکورانه و به دور از دانش و آگاهی مسلماً نتیجه‌ای مطلوب برای فرد مقلد ندارد. در چنین موقعیت‌هایی فرد به جای استفاده از اندیشه با سر سپردن به تقلید نابخردانه، راه شکوفایی را بر خود خواهد بست. تقلید کورکورانه، اندیشه آدمی را در تنگنای چارچوب فکری دیگران به بند می کشد و توان بلندپروازی روح و عقل را در افق های روشن و دلخواه از آدمی دریغ می کند. مانند تقلید کورکورانه جوان چینی که موجب سوژه شدن او در شبکه‌های اجتماعی و رسانه های این کشور شد.

به تازگی این مرد جوان یک مدل جدید مو را در یک ویدئو مشاهده کرد. او با مکث روی این ویدئو و نشان دادن آن به یک پیرایشگر از او خواست تا مدل مورد نظر را روی موهای سرش پیاده کند. پیرایشگر که با دیدن صفحه نمایشگر تلفن همراه مرد جوان تصور می‌کرد متوجه مدل مورد درخواست مشتری شده، از او برای آخرین بار سؤال کرد که آیا می‌خواهی مدل سه گوش روی سرت پیاده کنم. مشتری جوان در حالی که دقیقاً متوجه منظور پیرایشگر نشده بود، پاسخ مثبت داد و نتیجه این سوءتفاهم آن شد که مدل موی این جوان سوژه‌ای داغ در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها در چین شد. این در حالی بود که پیرایشگر به دلیل پخش نشدن ویدئو دچار اشتباه شده بود و دکمه پخش ویدئو روی صحه نمایشگر تلفن همراه را بخشی از مدل موی فرد مورد نظر در ویدئو قلمداد کرد.

ویدئویی که در شبکه های اجتماعی چین به صورت گسترده به اشتراک گذاشته شده، مدل موی این مرد جوان را پس از اتمام پیرایش موهایش نشان می‌دهد. در این ویدئو او در حالی که دو شکل سه گوش در دو طرف موهای سرش توسط پیرایشگر ایجاد شده، دیده می‌شود.

انتهای پیام/

مدل موی جوان چینی سوژه رسانه ها شد

برچسب ها: جذاب ترین ها ، چین ، پیرایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار