پیگیری بودجه برای مقابله با گردوغبار در کشور

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امورمجلس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در کرمان از پیگیری این سازمان برای حل مشکل گردو غبار در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،اصغر دانشیان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امورمجلس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: طبق آخرین پیگیری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست با ارسال نامه و مذاکره حضوری با رییس جمهور از وی درخواست کرده تا با اجازه رهبری از صندوق توسعه ملی مبلغی در اختیار محیط زیست قرار داده شود.

وی افزود: استان کرمان نیز در لیست استان‌هایی  قرار دارد از این مبلغ برای حل معضل گردو غبار هزینه شود.

دانشیان همچنین در خصوص طرح احیاء تالاب جازموریان با همکاری جهاد دانشگاهی گفت: برنامه ریزی‌ها در این خصوص انجام شده چنانچه مشکل بودجه حل شود همه چیز برای آغاز عملیات اجرایی آماده است.

مدیر کل جدید حفاظت محیط زیست استان نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حفظ محیط زیست همراه با توسعه متوازن در استان اولویت برنامه‌های وی است به طوری که همگام با توسعه پایدار محیط زیست نیز حفظ شود.

مرجان شاکری با اشاره به کمبود نیرو در حفاظت محیط زیست بر جلب مشارکت‌های مردمی تاکید کرد و گفت: این همکاری‌ها تقویت می‌شود و اداره کل حفاظت محیط زیست از برنامه ngo‌ها در جهت حفظ محیط زیست استفاده بیشتری خواهد کرد.

مرجان شاکری مدیر کل جدید، پیش از این کارشناس مسئول آب و خاک اداره کل حفاظت محیط زیست استان بود.

انتهای پیام/ی

پیگیری مشکل غبار در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار