سلطانی فر: دلیل تاخیر در تشکیل مجمع فدراسیون فوتبال مسابقات قهرمانی فوتبال آسیاست

وزیر ورزش و جوانان گفت:دلیل تشکیل نشدن مجمع فدراسیون فوتبال،بی ارتباط با موضوع اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان است.

سلطانی فر: دلیل تاخیر در تشکیل این مجمع، درگیر بودن فدراسیون در رابطه با مسابقات قهرمانی فوتبال آسیاست.به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه درحاشیه آیین افتتاح آکادمی جودو قم درمجموعه ورزشی راحله این استان، در پاسخ به سئوالی درخصوص تشکیل نشدن مجمع فدراسیون فوتبال، آن را بی ارتباط با موضوع اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان دانست و اظهار داشت: دلیل تاخیر در تشکیل این مجمع، درگیر بودن فدراسیون در رابطه با مسابقات قهرمانی فوتبال آسیاست.

او در پاسخ به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها در وزارت ورزش و جوانان گفت: این قانون اجرا شده و همه مدیران مشمول آن کنار رفته اند.

 سلطانی فر همچنین با اشاره به سفر خود به قم و افتتاح آکادمی ورزشی جودو در این استان گفت: ورزش‌های رزمی از جمله رشته‌های ورزشی هستند که همواره با استقبال فراوان قشر‌های مختلف مردم مواجه است که افتتاح این سالن در این منطقه محروم می‌تواند بخش زیای از نیاز‌های این منطقه به زیرساختی ورزشی را مرتفع کند.

او با بیان اینکه هم اکنون ۲ پروژه مهم ورزشی با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد در قم در حال تکمیل شدن است گفت: استخر جهان پهلوان تختی با ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی و مجموعه ورزشی شهدای دروازه ری با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله طرح‌های مهم ورزشی است که تلاش می‌کنیم تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسند.

 سلطانی فر همچنین در ادامه با اشاره به آخرین روند تخصیص بودجه برای تکمیل سالن ۴۵۰۰ نفری در شهرک پردیسان قم نیز گفت: برای تکمیل و تجهیز این سالن در بودجه ۹۸ اعتباراتی تخصیص داده شده است که امیدواریم این سالن نیز حداکثر هفته دولت سال ۹۹ افتتاح شود.


بیشتر بخوانید:

 پاسخ وزیر ورزش به یک بانوی علاقه‌مند برای حضور در ورزشگاه

سلطانی فر: سال ۹۷ یکی از پر رویدادترین سال ورزشی کشور است/ ۴۲ سال است که قهرمان جام ملت‌های آسیا نشده ایم

زیاده خواهی استقلال یا کم کاری وزارت ورزش/ بحران مالی آبی پوشان پایتخت جدی است


انتهای پیام/

صحبت های سلطانی فر در مورد لغو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار