زیاده خواهی استقلال یا کم کاری وزارت ورزش/ بحران مالی آبی پوشان پایتخت جدی است

مسئولان باشگاه استقلال به دلیل مشکلات مالی توانایی برگزاری اردوی تدارکاتی خارج از کشور را ندارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال  در حالی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند که شاگردان وینفرد شفر حتی حاضر نشدند پای به تمرینات قبل از نیم فصل دوم بگذارند.

زیاده خواهی استقلال یا کم کاری وزارت ورزش/بحران مالی استقلال جدی است

اعتصاب و تمرین نکردن بازیکنان استقلال به دلیل دریافت نکردن مطالبات باعث شده تا مدیران باشگاه با بحرانی عجیب مواجه شوند.

از طرفی پیشخور شدن پول‌های حامی ملی از سوی مدیران استقلال باعث شده تا مدیران فعلی باشگاه به شدت در مضیقه قرار گیرند تا جایی برای برگزاری یک اردو در خارج از کشور پولی در بساط نداشه باشند.

به هر ترتیب با وجود شرایط پیش رو و وضعیت بد مالی باشگاه استقلال برخی از پیشکسوتان استقلال ادعا می‌کنند که در این مقطع باید وزارت ورزش و جوانان کمک حال باشگاه باشد که البته این موضوع کمی عجیب است چرا که وزارتخانه به طور مشترک برای استقلال و پرسپولیس اقداماتی را انجام داده و به نوعی هر کاری از دستش برآمده برای سرخابی‌های پایتخت  انجام داده است و در حال حاضر این وزارتخانه طبق قانون نمی‌تواند به استقلال کمک مالی داشه باشد.

زیاده خواهی استقلال یا کم کاری وزارت ورزش/بحران مالی استقلال جدی است

بهتاش فریبا در صحبت‌های خود عنوان کرده امیدوارم که وزارت ورزش به استقلال کمک کند تا مشکلات مالی کم شود. حال منظور این پیشکسوت چه کمکی است فقط او می‌داند و کائنات چرا که تا به این لحظه از نظر قانونی وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند به استقلال کمکی داشته باشد و با شرایطی که پیشکسوتان استقلال مطرح می‌کنند آیا وزارت ورزش می‌تواند باز هم از نظر مالی به آبی پوشان کمکی داشته باشد. به هر ترتیب زمانی که پولی به طور مساوی در اختیار سرخابی‌ها قرار می‌گیرد مدیریت‌ها باید حسابرسی دقیق داشته باشند نه اینکه باشگاه بزرگی همچون استقلال با در اختیار داشتن مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از لحاظ مالی به مشکل بخورند که از عهده خرج برگزاری یک اردو هم بر نیایند.

زیاده خواهی استقلال یا کم کاری وزارت ورزش/بحران مالی استقلال جدی است

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال حامی مالی دارند که منابع مالی شان را از این راه بدست می‌آورند. صحبتی که پیشکسوتان پرسپولیس در مورد کمک وزارت ورزش به استقلال مطرح می‌کنند به خاطر فرقی است که بین پرسپولیس و استقلال گذاشته می‌شود. وزارت ورزش سال قبل به پرسپولیس کمک‌های بیشتری کرد. وزارت ورزش مجبور نیست که به استقلال کمک کند. این باشگاه‌ها نیز تقریبا دولتی اداره می‌شوند و زیر نظر وزارت ورزش هستند. من فکر می‌کنم وزارت در این شرایط که استقلال مشکلات مالی دارد دست این باشگاه را بگیرد و کمک کند. تیم استقلال قصد داشت به اردوی خارجی برود، اما به علت مشکلات مالی این اتفاق نیافتاد.

زیاده خواهی استقلال یا کم کاری وزارت ورزش/بحران مالی استقلال جدی است

کاظم اولیایی مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش و جوانان از نظر قانونی دستش بسته است و نمی‌تواند کمکی به استقلال کند. تبصره ۱۳ برنامه پنجم ۵ ساله وزارت اجازه پرداخت وجه به باشگاه‌های حرفه‌ای را ندارد. ادارات ذیحساب دارند و پرداخت‌ها باید ذیحسابی شوند، دیوان محاسبات زمان اعلام بودجه این موضوع را کنترل می‌کند تا بودجه دولت در ردیف‌های قانونی هزینه شود. وزارت هیچ کمکی به شکل پرداخت مستقیم نمی‌تواند به استقلال داشته باشد، اما می‌تواند کمک‌های دیگری انجام دهد.


بیشتر بخوانید:

حسینی از استقلال جدا نمی‌شود

حواله استقلالى‌ها برگشت خورد

واگذاری استقلال و پرسپولیس، پیشکسوتان را دورهم جمع کرد

چک به جای پول نقد در دستان بازیکنان استقلال

پیام عجیب مهدى قائدى و واکنش مادر مرحوم شاکر

رونمایی از مربی جدید آلمانی استقلالی‌ها در قطر

راه حل جدید جذب بازیکنان خارجی در استقلال


انتهای پیام/

آخرین اخبار حاشیه‌های باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار