فرهنگیان ناحیه یک اهواز راه های پیشگیری از معلولیت را آموختند

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری کارگاه آموزشی با هدف آگاه سازی و پیشگیری از معلولیت با حضور فرهنگیان خبر داد.

فرهنگیان ناحیه یک اهواز راه های پیشگیری از معلولیت را آموختندعلی عبیات، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: کارگاه آموزشی راه های پیشگیری از معلولیت با همکاری اداره بهزیستی اهواز و با حضور بیش از ۸۰ نفر از فرهنگیان ناحیه یک اهواز اهواز برگزار شد.

وی آگاهسازی را از عوامل عمده ارتقاء سلامت جامعه و اولین قدم مثبت بر رفتار و عملکرد جامعه در راستای ارتقاء کیفیت زندگی افراد دانست و بیان داشت: نقش آموزش نکات پیشگیرانه در کاهش میزان بروز رفتارهای پر خطر و معلولیت زا تعیین کننده است.

عبیات تصریح کرد: طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ویژه دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم با هدف آگاه سازی و آموزش در خصوص پیشگیری از معلولیت و افزایش سطح آگاهی آنان در دبیرستان های دوره دوم متوسطه برگزار می گردد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اذعان داشت: انتقال دانش ها و مهارت ها می تواند نقش مهمّی در آگاه سازی و پیشگیری از معلولیت ها بخصوص در قشر دانش آموزان داشته باشد.

انتهای پیام/گ

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با معلولیت ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.