سومین جشنواره برف و اسکی در پیست خوشاکوی ارومیه برگزار می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره برف و اسکی در پیست خوشاکوی ارومیه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی با اعلام اینکه اجرای جشنواره‌های فرهنگی اجتماعی برای آحاد مردم بسیار ضروری است گفت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت مردم در ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه نقش بسزایی دارند.

جلیل جباری تصریح کرد: اجرای موفق جشنواره‌های قبلی برف و اسکی خوشاکو و استقبال بی نظیر مسافرین و مردم ارومیه از برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و گردشگری ما را برای اجرای سومین جشنواره برف و اسکی خوشاکو مصمم‌تر کرده است.

وی به برنامه‌ها و جشنواره‌های پیش روی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اشاره کرده و افزود: این جشنواره را به لحاظ شرایط جوی و همزمانی با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال جاری برگزار کرده و با برپایی غرفه در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اقدام به معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان خواهیم نمود.

جباری ادامه داد: برنامه ریزی‌های لازم انجام شده تا بمنظور معرفی هرچه بیشتر مجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب؛ جشنواره زمستانی را با محوریت تخت سلیمان در این مجموعه برگزار شود.

وی گفت: این جشنواره مقدمه‌ای خواهد بود برای اجرای جشنواره‌ای دیگر که با محوریت شهرستان تکاب و معرفی ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی آن در بهار ۹۸ اجرا خواهد شد.

جباری افزود: برای اجرای دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گردشگری استان آذربایجان غربی که در تابستان سال آینده در ارومیه برگزار خواهیم کرد؛ برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است.

مدیر کل استان همچنین اظهار داشت: اجرای این جشنواره‌ها میتواند در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در جامعه بطور مستقیم نقش ایفا نماید.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره برف و اسکی در پیست خوشاکوی ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.