رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور؛

ثبت نام قطعی ۱۴ هزار زوج دانشجو در طرح همسفر تا بهشت

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: ۱۴ هزار زوج دانشجو در طرح همسفر تا بهشت ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

ثبت نام قطعی ۱۴ هزار زوج دانشجو در طرح همسفر تا بهشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام محمدمهدی صالحی رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور در حاشیه ویژه برنامه فرصت عاشقی از مجموعه برنامه‌‏های فرهنگی آموزشی پنجمین کاروان طرح ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: امسال هم همچون سال‌های گذشته روند ثبت نام دانشجویان آغاز شد و تا پایان دی‎ماه ادامه دارد.
 
وی با بیان این مطلب که امسال ۲ ماه زودتر روند ثبت نام آغاز شده است، تصریح کرد: توقع بر این بود که از بازه زمانی به‌وجود آمده استفاده شود که تاکنون حدود ۱۴ هزار ثبت نام در سامانه ازدواج دانشجویی قطعی شده که مطمئنا تا پایان مهلت ثبت نام با توجه به استقبالی که صورت گرفته، این تعداد افزایش پیدا می‌کند.

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور با اشاره به حضور بیش از ١٠٠٠ زوج در ۵ دوره برگزار شده از طرح همسفر تا بهشت، گفت: بنا به اعلام رسمی سامانه ازدواج دانشجویی مهلت ثبت نام برای شرکت در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت پایان دی ماه اعلام شده، در پایان مهلت ثبت نام با توجه بر تعداد ثبت نام کنندگان نسبت به تمدید یا عدم تمدید مهلت ثبت نام تصمیم‌گیری می‌شود.

صالحی افزود: مایه مباهات ما است که نتیجه بررسی‌های آماری و میدانی حاکی از این است که آموزش‌های ارائه شده در این دوره سبب کاهش قابل توجه تنش‌ها و آسیب‌های خانوادگی در بین زوجین شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم در راستای توسعه ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار جوانان عزیز به خصوص دانشجویان پیش از پیش موفق باشیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

اجرای طرح همسفر تا بهشت برای دانشجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.