استاندار یزد:

مدیران استان برای خدمت به مردم وقت بیشتری بگذارند

مجمع نمایندگان استان یزد در نشستی با استاندار موضوع اعتبارات دستگاه‌ها، مشکل تشکل‌های کارگری و مشکلات بیمه کشاورزان را بررسی کردند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، اولین نشست مجمع نمایندگان استان یزد با استاندار و سایر مسئولان به  بررسی برنامه‌ها و وضعیت اعتبارات دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اختصاص داشت.

نمایندگان مردم در مجلس در  نشست بعدی خود  مشکلات تشکل‌های کارگری استان از جمله نداشتن امنیت شغلی، قرارداد‌های موقت کار، مشکلات درمان کارگران ، و مشکلات معیشتی و رفاهی کارگران را بررسی کردند.

نشست سوم نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم  با موضوع بررسی مشکلات کشاورزان و با حضور اعضای نظام صنفی کشاورزی استان و مدیران این بخش برگزار شد.

مشکلات صدور پروانه کشاورزی ، افزایش بی رویه هزینه‌های تمدید و صدور پروانه کشاورزی، دریافت مالیات از کشاورزان ، مشکلات بیمه‌ای کشاورزان و قیمت گذاری نامناسب بر محصولات کشاورزی و نبود نظارت در این بخش از مواردی بود که نمایندگان تشکل‌های صنفی کشاورزی بیان کردند.

طالبی استاندار یزد نیز در این نشست از همه مدیران و مسئولان استان خواست در ماه‌های پایانی سال وقت بیشتری اختصاص دهند  و با برنامه ریزی مناسب پیگیر حل مشکلات مردم باشند.

طالبی هم چنین تغییر الگوی کشت و صرفه جویی در مصرف اب را اصلی‌ترین راهبرد استان در بخش کشاورزی با توجه به خشکسالی و کمبود منابع اب در استان دانست.

انتهای پیام/ ا

 نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی  مشکلات تشکل های کارگری و کشاورزان را بررسی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار