قدردانی رییس ستاد اقامه نماز گیلان از صدا و سیمای گیلان

رییس ستاد اقامه نمازگیلان از برنامه سازان صدا وسیمای مرکز گیلان بخاطر تولید برنامه هایی در خصوص اشاعه اهمیت نماز قدر دانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین ابوطالب حجازی، رییس ستاد اقامه نماز گیلان در نشست هم اندیشی مسوولان ستاد اقامه نماز و مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: رسانه ملی بعنوان رسانه فراگیر معتمد مردم برای انعکاس مسایل دینی و عبادی است.

وی با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه صدا و سیما دانشگاه است افزود: مدیران و کارشناسان رسانه ملی بعنوان مدرسان این دانشگاه با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صحیح منشا خیر و برکات در جامعه هستند.

محمد باقر باقرزاده، سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز گفت: نظم بخشی درکارها و افزایش شکیبایی افراد در روند زندگی از برکات توجه به نماز است.

وی به تولید آثار هنرمندانه و فاخر در خصوص فرهنگ نماز در رسانه استانی اشاره کرد و افزود: در برهه‌ای که دشمنان بدنبال شبه افکنی در دین هستند وظیفه برنامه سازان رسانه ملی تولید آثار فاخر برای تبیین حقایق دینی است.

انتهای پیام/اص

اهمیت اشاعه فرهنگ نماز در رسانه ملی

برچسب ها: مطبوعات ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.