سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان رضوی:

هنوزحکمی برای رئیس جهاد کشاورزی خراسان رضوی صادر نشده است

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: هنوز حکمی برای رئیس جهاد کشاورزی استان صادر نشده و وی همچنان مدیریت این سازمان را بر عهده دارد.

هنوزحکمی برای رئیس جهاد کشاورزی خراسان رضوی صادر نشده است/بزودی تکلیف نهادهایی که با سرپرست اداره می شوند، تعیین می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا قامتی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: پرونده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در حال پیگیری است و وی در بازداشت به سر می‌برد، اما هنوز حکمی صادر نشده است.

وی افزود: در صورتی که حکمی برای وی صادر شود مطمئنا برای سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز سرپرستی از سوی وزارت متبوع انتخاب خواهد شد.

قامتی همچنین در خصوص آخرین وضعیت انتخاب فرماندار مشهد نیز اظهار کرد: با توجه به انتخاب استاندارخراسان رضوی به زودی آقای رزم حسینی جایگاه‌هایی در استان را که با سرپرست اداره می‌شوند را تعیین تکلیف خواهند کرد.

شایان ذکر است رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی هفته گذشته به اتهام مسائل مالی به همراه یکی از معاونانش در مشهد بازداشت شده بود.
 
منبع: مهر
 
 
انتتهای پیام//ف.ح
 

مشخص نبودن وضعیت فعلی رییس جهاد کشاورزی خراسان رضوی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امامقلي خسروشيري
۲۳:۲۲ ۲۶ دی ۱۳۹۷
با سلام همه چيز براي شهريها مهيا ست پس ما روستاييان چه خاكي بسر كنيم مرغ ليلويي 14000 هزارتومان براي ما سخت نيستيك فكري هم عرضه كنندگان گوشت مرغ به حال ما روستاييان بكنيد واقعا حق ما در اين بين پايمال مي گردد. وكسي به فكر ما نيستمن از شهرستان جغتاي روستاي خسروشير اعلام ميكنم