مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم عنوان کرد؛

فاز اول پروژه شهرک خودرو قم آماده افتتاح است

مظفری گفت:در لاین اول پروژه شهرک خودرو۳۴ واحد نمایشگاهی،۶مورد واحد ویژه (خدماتی) و۴۸ واحد تعمیرگاهی تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علیرضا مظفری مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم با بیان اینکه بخشی از واحد‌های شهرک خودرو آماده بهره برداری شده است، گفت: در این شهرک هزار و ۵۰۰   واحد صنفی متشکل از واحد‌های نمایشگاهی،خدماتی و تعمیرگاهی شامل صافکاری،نقاشی،تعمیرگاهی، لوازم یدکی،تودوزی اتومبیل، اگزوزسازی، پرس‌شلنگ، باطری‌ساز، تراشکار، سپرساز، کارواش، نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش، جایگاه عرضه سوخت و... طراحی‌شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم با بیان اینکه در لاین دوم پروژه اسکلت ۱۰۰ واحد تعمیرگاهی به صورت کامل انجام شده و در مرحله پایان نازک کاری است،عنوان کرد:در لاین سوم هم ۱۰۰ واحد تعمیرگاهی در حال انجام اسکلت و ۲۲ واحد تعمیرگاهی در حال اتمام سفت کاری است.

وی بابیان اینکه در ۶ فاز شهرک خودرو تکمیل و در اختیار قرار خواهد گرفت،اضافه کرد: در لاین اول این پروژه ۳۴ واحد نمایشگاهی، ۶ مورد واحد ویژه (خدماتی) و ۴۸ واحد تعمیرگاهی تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: در لاین B۲ پروژه هم پیمانکار در حال انجام اسکلت بتن است؛ در این بخش ۵ واحد نمایشگاهی، ۲ واحد ویژه (خدماتی) و ۶۰ واحد تعمیرگاهی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ح

۸۸ واحد شهرک خودرو آماده بهره‌برداری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار