رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل ازراه اندازی خانه جوان تاپایان سال دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل گفت: خوشبختانه از ابتدای سال تا کنون ۸ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار کردیم و در این جلسات تصمیمات خوبی اتخاذ و سیاست‌های راهبردی مناسبی در بحث جوانان تدوین گردیده که با راه اندازی خانه جوان سیاست‌ها و راهبرد‌ها در زمینه جوانان جنبه عملیاتی به خود خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اعتبارنامه ۲ سازمان مردم نهاد جوانان در دیماه سالجاری صادر گردیده و جمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان شهرستان به عدد ۵ رسیده که نیازمند تلاش بیشتر و همراهی تمامی اعضای ستاد در این زمینه می‌باشد.

پهلوان با اشاره به تشکیل کارگروه ۴ گانه نخبگان جوان و آغاز برنامه ریزی و سازماندهی کارگروه‌ها در کنار سازمان‌های مردم نهاد جوانان و ستاد ساماندهی امور جوانان، پیگیری مطالبات جوانان در شهرستان شتاب بهتری بخود خواهد گرفت و ابراز امیدواری کرد وگفت:برنامه‌های حوزه جوانان، کیفی‌تر اجرایی و عملیاتی گردد.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل افزود: خانه های جوان جایی برای مطرح کردن ایده ها، مشکلات و هم اندیشی در خصوص آسیب شناسی مشکلات جوانان با مسئولان است.

انتهای پیام/ک


آملی‌ها صاحب خانه جوان می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.