لزوم بهره گیری از ظرفیت انجمن علوم سیاسی برای ارتقا دانش سیاسی در احزاب

با حضور مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی جلسه هفتگی انجمن علوم سیاسی شاخه خراسان برگزار شد.

لزوم بهره گیری از ظرفیت انجمن علوم سیاسی برای ارتقا دانش سیاسی در احزاببه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، احمد قربانی مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی در این جلسه، گفت: هدف از برپایی این نشست مشترک تحلیل شرایط موجود کشور و استان در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آسیب شناسی شرایط موجود و اتخاذ راهکار‌هایی برای شکل گیری نشاط سیاسی در جامعه بمنظور افزایش مشارکت‌های سیاسی است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فعالیت احزاب در استان محدود است می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های انجمن علوم سیاسی زمینه را برای ارتقا آگاهی احزاب و افزایش حضور موثرتر آنان در عرصه‌های مختلف سیاسی برای توسعه مشارکت سیاسی بمنظور ارتقا شاخص‌های نشاط اجتماعی فراهم کرد.

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه عملگرایی لازم در بین احزاب و مدیران اجرایی استان بالا نیست، گفت: می‌توان با تهیه طرح‌های کاربردی زمینه افزایش نقش اساتید علوم سیاسی در آگاهی بخشی به فعالان عرصه سیاسی را فراهم نمود به همین منظور باید جلسات مشترک انجمن علوم سیاسی با دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سیستماتیک و منظم شود.

قربانی افزود: در همین راستا و در نخستین گام باید سازوکار‌هایی اتخاذ شود تا ارتباط بین انجمن علوم سیاسی با استانداری و به ویژه احزاب افزایش یابد.

در این جلسه اساتید علوم سیاسی دانشگاه فردوسی و آزاد اسلامی مشهد تحلیل خود را از فضای موجود در آستانه انتخابات ارائه کردند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

باید از ظرفیت انجمن علوم سیاسی بهره کافی بگیریم

برچسب ها: استانداری ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.