توسعه ملی در گرو توسعه روستایی است

همایش شورا‌های اسلامی و دهیاران بخش مرکزی شهرستان باخرز برگزار شد.

توسعه ملی در گرو توسعه روستایی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، احمد شافعی با تاکید بر اهمیت روستا گفت: توسعه ملی در گرو توسعه روستایی است و توسعه در روستا نیازمند فرآیند‌های اجتماعی و اقتصادی در سطوح محلی و منطقه‌ای است.

وی با اشاره به لزوم توجه به معیشت و اقتصاد مردم تصریح کرد: بسته به شرایط امروز توجه به معیشت مردم و ایجاد زیر ساخت‌های اقتصادی و ریل گذاری روند‌های افتصادی یکی از وظایف مسئولین است و شورا‌های اسلامی و دهیاران بعنوان صف اول در خدمت رسانی می‌توانند نقشی اساسی و محوری ایفا نمایند.

فرماندار باخرز گفت: دهیاران بازوی اجرایی شورا‌ها و همچنین دولت در شهرستان هستند و دهیاران از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند.

شافعی ایجاد روحیه نشاط و شادابی در روستا‌ها از طریق شناسایی و تقویت فضا‌های گردشگری، برگزاری همایش و نمایشگاه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی و غیر ورزشی و... را از اولویت‌های دهیاران بر شمرد.

وی تصریح کرد: شهرستان باخرز پتانسیل‌های بالایی در توسعه بویژه حوزه گردشگری دارد که امید است بتوانیم این حوزه را به درستی فعال نماییم.

فرماندار باخرز با اشاره به تسهیلات اعطایی دولت در توسعه روستایی گفت:بدون اغراق دولت تدبیر و امید اولین دولتی است که در این سطح گسترده به روستا توجه دارد و بی شک توسعه روستا را پایه و بستر توسعه کشور می‌داند.

انتهای پیام//س.ج
 

بی شک توسعه روستا پایه و بستر توسعه کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.