استاندار خراسان رضوی:

بخش خصوصی توانمندی و ظرفیت‌های گسترده‌ای دارد/هماهنگی و همدلی عامل پیشبرد امور استان است

بخش خصوصی توانمندی و ظرفیت‌های گسترده‌ای دارد/هماهنگی و همدلی عامل پیشبرد امور استاناستاندار خراسان رضوی خواستار مشارکت فعال تربخش خصوصی با محوریت اتاق بازرگانی در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی استان شد.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی صبح امروز در جریان دیدار غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و خراسان رضوی گفت: شرط موفقیت حماسه اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب استفاده از ظرفیت‌های داخلی، حمایت جدی از تولید ملی و فعالان اقتصادی است و تلاش ما حرکت در این راستاست.

وی با تشریح برنامه‌های خود و ضرورت همراهی و نقش محوری بخش خصوصی بویژه اتاق بازرگانی در اجرای این برنامه‌های توسعه‌ای تصریح کرد: برای رسیدن به این موفقیت باید همزمان سه رکن اصلی مثلث توسعه اقتصادی شامل بخش خصوصی و فعالان اقتصادی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و بخش اجرایی در کنار هم و تلاش‌ها در یک راستا قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: کارکرد اصلی و منطقی این سه ضلع، استفاده کارآمد از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همه این ارکان است و در این میان ائمه جمعه و علما به عنوان رهبران معنوی جامعه می‌توانند این هم افزایی‌ها را تقویت نموده ودر زمینه توسعه فرهنگ سرمایه گذاری و کارآفرینی در جامعه نقش محوری ایفا کنند.
 
رزم حسینی افزود: امروز بیش از هر زمان به ایجاد هماهنگی و همدلی و تجمیع توان و ظرفیت‌ها برای اثرگذاری بیشتر و بهتر در پشیبرد امور و بهبود شرایط جامعه نیاز است و امیدواریم در سایه همراهی همه بخش‌ها تحقق یابد.

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران هم در این دیدار گفت: آمادگی کامل برای همکاری با استاندار جدید خراسان رضوی در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های اقتصادی او را داریم.

  وی با استقبال از طرح‌های توسعه اقتصادی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: اجماع و ایجاد همدلی و هماهنگی بین بخش‌ها و ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی می‌تواند به پیشبرد بهتر و مطلوب‌تر و سریع‌تر امور بیانجامد و شکل گیری طرح مثلث توسعه اقتصادی استاندارمی تواند به رمز توسعه استان قرار گیرد.
 
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران گفت: بدین منظور بخش خصوصی استان اعم از تجاری، کشاورزی، صنعتی و معدنی آماده همکاری با مدیریت اجرایی استان را در حوزه‌های مختلف دارد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

از ظرفیت‌های داخلی، تولید ملی و فعالان اقتصادی حمایت می کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۲ دی ۱۳۹۷
بنظــــــــــــــــــــر من صنعتگر و متخصص و کشاورز ما باید تولید و اول بازار داخل را تامین کنند چرا تشنه ارز هستیم؟؟؟ ما باید هر کالا و محصولی را در کشورمان تولید کنیم و تشنه واردات نباشیم آنوقت خواهیم دید تحریم دیگر اثر ندارد............بنظر من صنعتگر و متخصص و کشاورز ما باید تولید و اول بازار داخل را تامین کنند چرا تشنه ارز هستیم؟؟؟ ما باید هر کالا و محصولی را در کشورمان تولید کنیم و تشنه واردات نباشیم آنوقت خواهیم دید تحریم دیگر اثر ندارد............بنظر من صنعتگر و متخصص و کشاورز ما باید تولید و اول بازار داخل را تامین کنند چرا تشنه ارز هستیم؟؟؟ ما باید هر کالا و محصولی را در کشورمان تولید کنیم و تشنه واردات نباشیم آنوقت خواهیم دید تحریم دیگر اثر ندارد............سه بار تکرار کردم تا ملکه ذهن مسئولین شود به امید خدا........