عبور از التهاب بازار با همت فعالان عرصه تولید و صنعت

استاندار گیلان گفت: با تلاش فعالان حوزه تولید و صنعت از تنش‌های بازار ارز و التهاب بازار با موفقیت عبور کردیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان در بازدید از واحد‌های تولیدی وصنعتی گیلان گفت: با همت فعالان حوزه تولید و صنعت، تنش‌های بازار ارز و التهاب بازار را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در ماه‌های اخیر و ایجاد تنش‌های ارزی در بازار، واحد‌های تولیدی و صنعتی نیز با چالش اقتصادی مواجه شدند، اما با اقتدار به فعالیت خود ادامه دادند و با کنترل وضع موجود ثبات را در حوزه اقتصادی به وجود آوردند.

استاندار گیلان، با بیان اینکه هم اکنون دولت با تلاش‌های جدی زیرساخت کنترل نرخ ارز و ثبات آن را محقق کرده است، گفت: در استان هم اقداماتی برای حمایت از سرمایه گذاری در حوزه اقتصادی به عمل آمده تا شاهد توسعه صنایع در گیلان و اتکا به تولید و درآمد داخلی باشیم.

مصطفی سالاری، با اشاره به برخی مشکلات در حوزه تولید گفت: سود بالای تسهیلات و نیاز به افزایش نقدینگی از جمله دغدغه تولیدکنندگان است که با تعامل بانک‌ها برای رفع آن تلاش می‌کنیم.

وی، با بیان اینکه در صنایع گیلان استفاده از تکنولوژی و بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد مورد توجه قرار گرفته، تصریح کرد: جلوگیری از واردات کالا‌های مشابه خارجی ضرورتی برای حمایت از تولیدکننده داخلی و بهبود فضای کسب و کار در کشور است.

 

انتهای پیام/م.ع

کاهش التهاب بازار با همت فعالان عرصه تولید و صنعت

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.