جمعیت خیریه قلب‌های سبز به مناسبت روز پرستار نمایش آجی و کول رو برای پرستاران بخش خون بیمارستان کودکان تبریز نمایش داد.

اجرای نمایش آجی و کول درتبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نمایش " آجی و کول " یک روز مانده به اتمام اجرای خود، میزبان جمعی از پرستاران بخش خون بیمارستان کودکان تبریز بود.

این نمایش ترکی که به نویسندگی «اکبر شریعت زاد» و کارگردانی «نازیلا ایران زاد بنام» دور دوم اجرای خود را سپری می‌کند روایتگر اتفاقاتی است که در سال ۹۷ در شهر تبریز رخ داده است.

جمعیت خیریه قلب‌های سبز، نخستین موسسه خیریه حامی کودکان مبتلا به سرطان در شهر تبریز در راستای قدردانی از پرستاران بخش خون بیمارستان کودکان و همچنین اشاعه فرهنگ تماشای تئاتر اقدام به تهیه و اهداء بلیت نمایش آجی و کول به این عزیزان نمود که این حرکت مورد استقبال عوامل این نمایش نیز قرار گرفت.

علی دلجوان مسئول روابط عمومی قلب‌های سبز در این باره گفت:ما به واسطه حضور روزانه خود در بخش خون، از نزدیک شاهد زحمات و فداکاری پرستاران این بخش هستیم. همچنین به خاطر تلاش‌های شبانه روزی در خدمت رسانی به کودکان مبتلا به سرطان معمولا این عزیزان فرصت مناسبی برای سپری کردن اوقات خود با خانواده پیدا نمی‌کنند. از همین رو تصمیم گرفتیم به مناسبت روز پرستار ضمن ترویج فرهنگ تماشای تئاتر و حمایت از هنرمندان شهر تبریز، با تهیه بلیت نمایش زیبای آجی و کول از پرستاران زحمت کش بخش خون تقدیر کنیم و فرصتی برای لذت بردن از اوقات فراغت همراه خانواده برای این عزیزان فراهم کنیم.
دور دوم نمایش آجی و کول عصر امروز به کار خود پایان می‌دهد.

 

انتهای پیام/ش

گرامیداشت روز پرستار برای پرستاران بخش خون بیمارستان کودکان تبریز

برچسب ها: درمان ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.