مدیر ساختمان شهید قاضی طباطبایی مرکز آموزشی _درمانی امام رضا (ع) تبریز؛

درمان رایگان بیماران سرطانی در تبریز

مدیر ساختمان شهید قاضی طباطبایی مرکز آموزشی _درمانی امام رضا (ع) تبریز از درمان رایگان بیماران سرطانی در بیمارستان شهید قاضی طباطبایی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نامدار ضمن اعلام حمایت مالی از بیماران سرطانی و بیماران خاص گفت: تمام بیماران سرطانی که به این مرکز مراجعه کرده و تشکیل پرونده می‌دهند، به صورت  رایگان می‌توانند از خدمات درمانی این مرکز بهره‌مند شوند.

نامدار ادامه داد: بیمارستان شهید قاضی دو بخش بستری برای بانوان و آقایان دارد که دارای ۹۲ تخت بستری است همچنین دارای درمانگاه بیماران سرطانی و بیماران خونی است که از درمانگاه ویژه بیماران تالاسمی برخوردار است.

معاون اداری مالی و مدیرساختمان شهید قاضی طباطبایی ضمن اشاره به اینکه تنها مرکز پیوند استخوان شمال‌غرب ایران در بیمارستان شهید قاضی تبریز قرار دارد، گفت: هیچ خطری فرد اهداکننده مغز استخوان را تهدید نمی‌کند چرا که مغز استخوان تحریک شده و سلول‌های اهدا شده را مجدداً بازسازی می‌کند، از این رو اهداکنندگان با اطمینان خاطر می‌توانند اقدام به اهدا مغز استخوان کنند.

وی، از مردم درخواست کرد که فرهنگ اهدای عضو را بپذیرند و با تیم‌های پزشکی و فراهم‌آوری پیوند همکاری لازم را انجام دهند تا شاهد نجات افراد بیشتری از جامعه باشیم.

وی تاکید کرد: در بیمارستان شهید قاضی، درمان تقریبا به صورت رایگان است حتی بالایی از هزینه ها بالا نیز توسط دانشگاه و موسسات خیریه پرداخت می‌شود.

نامدار اضافه کرد: بیمارانی که کانسر تشخیص داده می‌شوند، بعد از اعمال جراحی و رادیوتراپی، برای شیمی درمانی به این مرکز معرفی می‌شوند که با توجه به طرح تحول سلامت و بازسازی بیمارستان همچنین دو برابر شدن تعداد تخت‌ها، انتظار بیماران برای بستری بسیار کم شده است.

معاون اداری مالی مرکز امام رضا (ع) تبریز ضمن اشاره به درمان بیماران سرپایی شیمی درمانی توسط اساتید بیمارستان شهید قاضی ابراز داشت: اگر درمان سرپایی تجویز شود، ۱۸ تخت سرپایی جدید و مدرن در محیط بسیار تمیز جهت ارائه خدمات هر چه سریع‌تر و با کیفیت آماده ارائه خدمات درمانی است.

وی افزود: تمام بیماران هموفیلی و تالاسمی بالای ۱۴ سال برای دریافت فاکتور‌های خونی رایگان به بیمارستان مذکور مراجعه می‌کنند.

نامدار تصریح کرد: داروخانه مجهز شهید قاضی بالای ۹۰ درصد دارو‌های شیمی درمانی را داراست، مگر دارو‌هایی که در کل کشور دچار کمبود باشد.

مدیر ساختمان شهید قاضی طباطبائی مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز افزود: بالای ۱۰۰ پرستار با تجربه و کمک بهیار در این مجموعه فعالیت می‌کنند. 

 

انتهای پیام/ش

فعالیت بالای ۱۰۰ پرستار با تجربه و کمک بهیار درمرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز

برچسب ها: درمان ، اخبارپزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیلا اسماعیلی
۲۲:۲۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام.بنده مبتلا به سرطان کبد و سینه و لنف هستم .هیچ بیمه ای ندارم.از پس هزینه هام بر نمیام.آیا جایی هست که من بتونم خودم رو بیمه کنم یا از مراکز خیریه برای درمانم کمک بگیرم؟تشکر فراوان