۶۵ درصد مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد بهره برداری می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آخرین وضعیت طرح‌های مسکن مهر در این استان، گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده ۶۵ درصد واحد‌های مسکن مهر در دهه فجر بهره برداری می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، عملیات ساخت پنج هزار و ۱۱۵ واحد مسکن مهر در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان در سال ۱۳۸۷ آغاز شده بود.
سه هزار و ۳۶۳ واحد مسکن مهر در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد و کهگیلویه همزمان با دهه فجر بهره برداری می‌شود.

عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: با توجه به هماهنگی انجام شده با شهرداری‌های استان به امر زیباسازی محیط، درختکاری و محوطه‌سازی در این مسکن‌ها توجه ویژه‌ای خواهد شد.

وی افزود: ادامه بهره‌برداری این طرح‌ها نیز تا پایان سال برنامه‌ریزی شده و در انتها با انسجام دستگاه‌های خدماتی مانند آب و فاضلاب و برق، قدم‌های موثری برداشته می‌شود.

نژادصفوی با اشاره به موضوع وام‌ها و معوقه‌های بانکی در موضوع طرح‌های مسکن مهر استان، گفت: با تعاملی و همکاری بانک مسکن، از منظر امور بانکی مشکل خاصی در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جلسات شورای مسکن در ۲ ماه اخیر با فشردگی برگزار و مقرر شد که خروجی این جلسات آماده بودن کامل واحد‌ها برای تحویل و بهره‌برداری باشد.

وی با اشاره به شهر‌هایی که طرح‌های مسکن مهر در آن‌ها آماده بهره‌برداری است، گفت: واحد‌های مسکن مهر در شهر یاسوج (مرکز استان) و نیز شهرستان کهگیلویه بصورت کامل تحویل داده شده، اما برای حدود ۳۰ تا ۳۵ واحد از آن‌ها در شهر گچساران هنوز مراحل اداری وجود دارد.

وی تعداد کل واحد‌های مسکن مهر در تعهد این اداره کل را پنج هزار واحد اعلام کرد و گفت: یک هزار و ۴۴۰ واحد آن تا پیش از سال ۹۳ در شهر‌های دهدشت، یاسوج و گچساران به متقاضیان واگذار شد.

انتهای پیام/غ

بهره برداری از مسکن مهر در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.