جدیدترین رندرهای محصول بعدی وان پلاس منتشر شد +تصاویر

فردی به نام بن گسکین که یکی از معروف‌ترین طراحان رندر است، اولین رندرهای گوشی بعدی شرکت وان پلاس را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

جدیدترین رندر محصول بعدی وان پلاس منتشر شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای گذشته تصاویری در فضای مجازی منتشر شدند که به شایعات طراحی جدید پرچمدار وان پلاس دامن زدند. در این تصاویر یک مکانیزم کشویی دیده می‌شد که به سبب آن هیچ بریدگی در صفحه نمایش وجود نداشت. این شرکت ممکن است به همراه پرچمدار بعدی خود یعنی وان پلاس 7، یک گوشی دیگر با قابلیت 5G ارائه کند. هنوز مشخص نیست کدام یک از این دو گوشی کشویی خواهند بود اما به احتمال زیاد این دستگاه، 5G خواهد بود.

ما اطلاعات و جزئیات پیچیده این دو محصول را نمی‌دانیم اما یکی از سازندگان رندرهای تلفن همراه به ما در تصویرسازی مکانیزم کشویی گوشی جدید وان پلاس کمک کرده است. بن گسکین (Ben Geskin) طراح رندرهای پرچمدار جدید وان پلاس است که در رندرهای او می‌توان مفهوم مکانیزم کشویی را مشاهده کرد. این رندرها بسیار واضح هستند و از لحاظ طراحی مانند محصولات شرکت وان پلاس هستند. یعنی اگر روزی ما یکی از محصولات شرکت وان پلاس را با مکانیزم کشویی ببینیم به احتمال زیاد بسیار شبیه رندرهایی باشند که بن گسکین طراحی کرده است. حتی منحنی صفحه نمایش نیز در این رندرها منحنی دیده می‌شود.جدیدترین رندرهای محصول بعدی وان پلاس منتشر شد +تصاویر

چند طراحی مختلف برای نبودن بریدگی دوربین سلفی وجود دارد، می‌توان این طراحی‌ها را در گوشی‌هایی مثل آنر مجیک ۲ - Honor Magic 2، شیائومی می میکس ۳ - Xiaomo Mi Mix 3 و هواوی آنر ویو ۲۰ - Huawei Honor View 20 مشاهده کرد. در این گوشی‌ها دوربین سلفی زیر صفحه نمایش قرار دارد. البته نباید گوشی دارای دو نمایشگر ویوو به نام Nex را فراموش کنیم، خلاقیتی که طراحان آن به کار گرفتند این بود که به جای قرار دادن یک دوربین در جلو، یک صفحه نمایش در پشت قرار دادند. وان پلاس در این زمینه گزینه های بسیار زیادی دارد و استفاده از ناچ قطره‌ای در محصول بعدی آن آنچنان هم تعجب‌آور نیست.

جدیدترین رندرهای محصول بعدی وان پلاس منتشر شد +تصاویر

جدیدترین رندرهای محصول بعدی وان پلاس منتشر شد +تصاویر

یکی دیگر از شایعاتی که برای وان پلاس وجود دارد، این است که محصول بعدی او اولین گوشی خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند. همچنین ادعا می‌شود که این شرکت در حال ساخت یک فناوری ذخیره سازی جدید است که بتواند به وسیله آن گوشی‌هایی به مراتب سریع‌تر از محصولات کنونی خود تولید کند.

جدیدترین رندرهای محصول بعدی وان پلاس منتشر شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: آموزش کامل استفاده از برنامه شیریت - Shareit در اندروید +تصاویر 


انتهای پیام/

رندرهای محصول جدید وان پلاس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار