بازی با توپکا سرنوشت‌ساز است

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: تا حدودی به اهداف خودمان در لیگ برتر رسیده‌ایم و بازی این هفته با توپکا حساسیت بالایی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،لیگ برتر والیبال بانوان در حال پیگیری است و تیم‌های اصفهانی ذوب‌آهن و نامی‌نو در این مسابقات با 4 تیم دیگر در حال رقابت هستند.

تیم نامی‌نو اصفهان که هفته قبل در اصفهان میزبان مبنا تجارت بود و در پایان موفق شد این تیم را مقتدرانه شکست داد، در این هفته از بازی‌ها باید در یک دیدار تعیین‌کننده در بابلسر به مصاف توپکا برود.

راحله آرا سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو  در خصوص بازی این هفته اظهار داشت: در این هفته با توپکا بابلسر بازی داریم که بازی با این تیم حساسیت خاص خود را دارد زیرا تیم برنده می‌تواند کسب رده سوم جدول را مسجل کند و به همین دلیل لازم داریم این تیم را ببریم و 3 امتیاز کامل را کسب کنیم تا کسب سکو برای ما قطعی شود.

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو افزود: بازی هفته قبل را مقابل مبنا تجارت با نتیجه 3 بر صفر بردیم در حالی که در بازی رفت در تهران با نتیجه 3 بر یک پیروز شده بودیم، از شرایط میزبانی استفاده کردیم و خیلی قوی و مقتدرانه بازی کردیم.

وی با اشاره به وضعیت کلی تیم گفت: خیلی دیر تمرینات را شروع کردیم، از اول آبان‌ماه کار را به صورت رسمی شروع کردیم و زمان کمی داشتیم اما هرچه جلوتر رفتیم نتایج نشان داد که رو به پیشرفت هستیم و از روند رو به رشد بازیکنان راضی هستم.

آرا در ادامه در خصوص هدف‌گذاری این تیم در لیگ برتر والیبال بانوان عنوان کرد: باشگاه نامی‌نو نوپا است و تیم‌داری در قسمت بانوان را انجام می‌دهد، در ابتدا باشگاه را قانع کردیم که از بازیکنان بومی و جوان در تیم استفاده کنیم تا بتوانیم به صورت بلد‌مدت از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو با بیان این‌که تا حدودی به اهداف خود رسیده‌ایم تصریح کرد: این‌که یک باشگاه خصوصی در این شرایط اقتصادی در بخش بانوان تیم‌داری می‌کند، قابل تقدیر است و باید به عنوان باشگاه نمونه انتخاب شود؛ با وجود سختی‌ها و مشکلات باشگاه و مدیر عامل باشگاه نامی‌نو پای تیم ایستادند و از ما حمایت کردند.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت تیم والیبال بانوان نامی‌نو اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.