فرمانده سپاه امام رضا (ع) :

آماده همکاری با شهرداری در زمینه تحقق شهر بدون بی سواد هستیم

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: آماده همکاری با شهرداری در زمینه تحقق شهر بدون بی سواد هستیم.

آماده همکاری با شهرداری در زمینه تحقق شهر بدون بی سواد هستیمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سردار یعقوبعلی نظری در نشست مشترک با شهردار مشهد و مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خوشبختانه شهردار مشهد روحیه خوبی در تعامل با سایر دستگاه‌ها در موضوعات فرهنگی دارد.

وی افزود: در خصوص کمک شهرداری مشهد به برگزاری اردو‌های راهیان نور یک تفاهم کلی با شورای قبل و سایر ادارات داریم و کار را به صورت مشترک با آموزش و پرورش انجام می‌دهیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: در خصوص اسکان در مقصد قرار بود که با کمک شهرداری مشهد اردوگاه ثامن الائمه (ع) آماده شود که در جلسه‌ای که با مرتضوی شهردار اسبق مشهد داشتیم قرار شد شهرداری طی سه سال ۱۰ میلیارد تومان به این موضوع کمک کند که شورای شهر هم نیز آن را تصویب کرد.

سردار نظری اظهار داشت: با توجه به تغییر و تحولات شورای شهر و مدیریت شهر این موضوع بدون اقدام باقی مانده است که پیشنهاد می‌کنیم این موضوع اگر لازم است مجدد به صورت لایحه و یا طرح جدید در خصوص سیاست‌های کلی شهرداری مشهد در ارتباط با اردو‌های راهیان نور ارائه شود.

وی ادامه داد: آماده همکاری با شهرداری در زمینه تحقق شهر بدون بی سواد هستیم لذا آموزش و پرورش خراسان رضوی در این راستا جمع بندی نهایی را انجام داده و شرح وظایف شهرداری و سپاه امام رضا (ع) را اعلام کند.

در ادامه نشست قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت: طی دوره پنجم مدیریت شهری و شورای شهرمشهد، تعاملات خوبی میان شهرداری و آموزش وپرورش وجود داشته است.

وی افزود: یکی از اقدامات مشترک آموزش وپرورش، بسیج و سپاه اعزام دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور است که با درخواست‌های زیادی از سوی خانواده‌ها و دانش آموزان برای حضور در این اردو‌ها روبرو هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: برای اعزام دانش آموزان به این اردو‌ها با توجه به وضعیت اقتصادی آموزش وپرورش با مشکل روبرو هستیم لذا در این زمینه از شهرداری مشهد درخواست مساعدت و حمایت داریم.

خدابنده ادامه داد: در ارتباط با پیشنهاد شهردار مشهد برای تحقق شهر بدون بی سواد نیز آمار و اطلاعات در خصوص افراد بی سواد موجود است و در این زمینه آماده همکاری با شهرداری مشهد هستیم.

انتهای پیام//ف. م
 

نشست مشترک با شهردار مشهد و مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی

 

منبع /تسنیم

برچسب ها: سپاه ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.