برگزاری کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن کریم در رشت

کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن کریم با حضور داور بین‌المللی مسابقات قرآن کریم در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن کریم ویژه حفاظ، قاریان و مدرسان قرآن استان با تدریس استاد مهدی دغاغله، ۲۷ دی (پنجشنبه) و ۲۸ دی (جمعه) این هفته در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت برگزار می‌شود.

وی به برگزاری این کارگاه آموزشی اشاره کرد و افزود: این کارگاهاز ساعت ٨ صبح تا ١٢ ظهر پنجشنبه ٢٧ دی‌ماه جاری ویژه قاریان و معلمان قرائت و همان ساعات روز جمعه ٢٨ دی ویژه حافظان و معلمان حفظ قرآن کریم استان رشت برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: آموزشی صوت و لحن قرآن کریم به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان و با همکاری این اداره برگزار می‌شود.

قاسم مصفا افزود: استاد مهدی دغاغله متولد ١٣٤٧ اهواز، چهره نام‌آشنای قرآنی کشور و از داوران بین‌المللی مسابقات قرآن کریم است که به عنوان مدرس این کارگاه حضور خواهدداشت.

وی با بیان اینکه، استادمهدی دغاغله دارای تألیفات فراوانی در زمینه اجزای مختلف قرآن است، گفت: به همه شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن کریم ویژه حفاظ، قاریان و مدرسان قرآن استان گیلان گواهی شرکت در دوره اعطا می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه تصریح کرد: نشست استادان پیشکسوت قرآن کریم استان با استاد مهدی دغاغله، عصر روز پنجشنبه (٢٧ دی ١٣٩٧) در این اداره برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ق

کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن کریم در رشت

 

 

برچسب ها: قرآن ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.