پرسه یوفوی عجیب بر فراز کوه آتشفشانی! +فیلم

دوربین‌های پخش زنده لحظات نزدیک شدن یک یوفوی عجیب به کوهی آتشفشانی در مکزیک را ثبت کردند.

پرسه عجیب یوفو بر فراز کوه آتشفشانی! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، پرسه عجیب یک یوفو بر فراز یک کوه آتفشانی در کشور مکزیک را به تصویر می‌کشد. یک ادمین یوتیوب با نام «کیت مارتین» این ویدئو را از دوربین پخش زنده که نمایی از این کوه آتشفشانی را نشان می‌دهد، تهیه کرده است. در این ویدئو این یوفو یا شی پرنده ناشناس برای لحظاتی در نزدیکی این کوه آتشفشانی قرار می‌گیرد و سپس دور می‌شود.

این کوه آتشفشانی یکی از معروف‌ترین مکان‌های رویت یوفوها طی پنج سال گذشته به شمار می‌رود. بنا بر گفته اسکات سی وارینگ این کاربر یوتیوب پیش‌تر ده‌ها ویدئو از رویت یوفوها در نزدیکی دهانه این کوه آتشفشانی تهیه کرده بود.

انتشار ویدئوی جدید با واکنش این یوفوشناس و نظریه‌پرداز مشهور توطئه نیز همراه بود. اسکات در وبلاگ شخصی خود با انتشار این ویدئو نوشت: «من بر این باورم که یوفوی شناور در سمت چپ کوه آتشفشان حامل مسافر یا بار به مقصد پایگاه فرازمینی‌ها در 4 تا 6 کیلومتری زیر کوه آتشفشان بوده است. حتی افراد محلی نیز پیش‌تر از رویت یوفوها و موجودات فرازمینی‌ها در نزدیکی دهانه این کوه آتشفشان خبر داده‌اند. بنابراین این ویدئو موجب شگفتی من نشد، بلکه یک سند معتبر است که نشان می‌دهد پایگاه فرازمینی‌ها در آنجا قرار دارد.»

یکی از شاهدان عینی در مورد مشاهدات خود گفت: «من نمی‌دانم اندازه این اشیاء شناور بر روی کوه آتشفشان چقدر است. شاید آنها یوفو یا پرندگانی بزرگ باشند اما با توجه به بزرگی دهانه این کوه آتشفشان قطعاً اندازه آنها نیز باید بزرگ باشد.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که رویت یک یوفو در نزدیکی یک کوه آتفشانی در مکزیک خبرساز می‌شود. پیش‌تر نیز پرسه یک یوفو بر فراز یک کوه آتشفشانی و ورود آن به دهانه این کوه آتشفشان خبرساز شده بود.

انتهای پیام/

پرواز یوفو بر فراز کوه آتشفشانی خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۲:۵۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
نکنه شهاب سنگ هایی که چند سال یک بار ما تو اسمون میبینم یوفو ها هستن
Iran (Islamic Republic of)
مالکوم ایگرگ
۲۱:۰۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام یوفو(!)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
صرفا یک انیمیشن بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۷ دی ۱۳۹۷
چطور اینقدر سرعتشون زیاده و اینقدر شدید ترمز میکنن