ویدئوی تهیه شده از یوفویی عجیب توسط مسافر هواپیما! +فیلم

یک مسافر هواپیمای خطوط هواپیمایی ایرلند ویدئویی از یک یوفو که بر فراز سواحل این کشور شناور بود را تهیه کرد.

ویدئویی که یک مسافر هواپیما از یوفو تهیه کرد + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که مسافر یک هواپیمای مسافربری از شی شناور بر سواحل ایرلند تهیه کرده، تبدیل به ویدئویی پربازدید در یکی از شبکه‌های اجتماعی شده است. این مسافر که ماه گذشته در تاریخ ۱۷ دسامبر با یک فروند هواپیمای مسافربری از دوبلین ایرلند به پراگ چک سفر می‌کرد، این یوفو که در آسمان شناور بود را مشاهده کرد. او بلافاصله با تلفن همراه خود ویدئویی از این شی پرنده سیاه رنگ که شکلی مانند دایره دارد تهیه کرد.

این ویدئو که در تاریخ ۳۰ دسامبر توسط کانال نظریه‌پردازی توطئه Mavi۷۷۷ در یوتیوب منتشر شد، تاکنون هزاران بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با بازخورد کاربران یوتیوب همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «ویدئوی محشری بود. تصویر یک یوفوی سیاه رنگ در این ویدئو کاملا مشخص است.» همچنین کاربری دیگری نوشت: «یک نوع دود یا گاز از انتهای این شی پرنده در حال خارج شدن است.»

گفتنی است؛ انتشار این ویدئو از رویت یک شی پرنده ناشناس در سواحل ایرلند در حالی خبرساز می‌شود که در ماه نوامبر نیز یک خلبان هواپیمای بریتیش ارویز از پرواز دو شی پرنده درخشان بر فراز هواپیمای خود در ایرلند خبر داده بود.

انتهای پیام/

رویت یوفوی عجیب بر فراز سواحل ایرلند خبرساز شد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Hong Kong
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۴ دی ۱۳۹۷
قایق یا کشتیه که روی اب داره میره
Iran (Islamic Republic of)
مشعوف
۱۷:۴۵ ۱۴ دی ۱۳۹۷
این اصلا رود آببود تا آسمون
آخرین اخبار