یک نظریه‌پرداز توطئه با استناد به عکسی که توسط نرم‌افزار گوگل ارث از روی ماه تهیه کرده، مدعی است یک پایگاه متعلق به فرازمینی‌ها را روی ماه پیدا کرده است.

کشف پایگاه مخفی فرازمینی ها روی ماه! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک نظریه‌پرداز توطئه با استناد به عکسی که توسط نرم‌افزار گوگل‌ارث از روی ماه تهیه کرده، ادعای عجیبی را مطرح کرده است. این نظریه‌پرداز توطئه مدعی است یک پایگاه متعلق به فرازمینی‌ها را روی ماه پیدا کرده است. "اسکات سی وارینگ" می‌گوید در عکس تهیه شده این سازه عجیب در نزدیکی دهانه یکی از کوه‌های ماه دیده می‌شود.

در تصویر تهیه شده با زوم بیشتر، این سازه که مربع‌شکل است و طبیعی به نظر نمی‌رسد، در دهانه یک کوه قرار گرفته است. اسکات با انتشار این تصویر در وبلاگ شخصی خود نوشت: "در این عکس ورودی پایگاه زیرزمینی فرازمینی‌ها قابل مشاهده است."

اسکات همچنین با ادعای اینکه این سازه در سایه دهانه کوه قابل رویت است، نوشت: "این ورودی به خصوص در طول روز قابل مشاهده است و محل ورود و خروج سفینه‌های کوچک فرازمینی‌ها است."

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش 30000 بیننده داشته است. بسیاری از کاربران حیرت خود را با دیدن این ویدئو ابراز کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "حتی مادربرزگ من نیز می‌تواند تأیید کند که این سازه روی ماه طبیعی نیست و متعلق به فرازمینی‌ها است." همچنین کاربر دیگری نوشت: "می تواند یک رصدخانه متعلق فرازمینی ها باشد."

این در حالی است که برخی از کاربران این شکل چهارگوش را حاصل اشتباه نرم‌افزار گوگل‌ارث دانسته بودند.

انتهای پیام/

کشف سازه مرموز روی ماه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۲۶ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
با سلام واحترام
با توجه به وجود ابرتلسکوپکها ورادیوتلسکوپها در فضا وزمین و.....چراتصاویر ایچنینی واضح نیستند وبصورت تار نشان داده میشوند.موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ابوالقاسم پیری جانباز
۲۳:۴۵ ۰۱ دی ۱۳۹۷
فرازمینی یعنی چه بگو لانه جن ها روی ماه سیاهی نشان از اجنه است
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۱ دی ۱۳۹۷
اين آمريكاييا و روسا اينهمه ماهواره جاسوسي دور زمين گذاشتن كه وجب به وجب زمين رو رنگي نشون ميده خب يكيشو بفرستن نقشه دقيق ماه رو بكشه تا همه شك و شبهه ها برطرف بشه
آخرین اخبار