ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتبال ایران، امشب «چهارشنبه» در چارچوب رقابت‌های گروه D. جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف تیم عراق می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در حالی امشب (چهارشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آل مکتوم دوبی برگزار می‌شود که با توجه به تمرینات اخیر شاگردان کی روش، ترکیب تیم ملی تا حدود زیادی مشخص شده است.

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران

دروازه بان: علیرضا بیرانوند

مدافعان: رامین رضاییان، مرتضی پورعلی گنجی، سید مجید حسینی و احسان حاج صفی

هافبک‌ها: امید ابراهیمی، مهدی طارمی، مسعود شجاعی، مهدی ترابی و وحید امیری

مهاجم: سردار آزمون

تنها ابهام ترکیب امشب کی روش برای دیدار مقابل عراق، مدافع وسط است. در نیمه نخست دیدار با یمن، مجید حسینی زوج پورعلی گنجی بود، اما عملکرد ضعیف این بازیکن، تمرکز نداشتن و اشتباهات زیاد سبب شد تا سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در بین ۲ نیمه او را تعویض کند و پژمان منتظری را به زمین بیاورد. مقابل ویتنام هم مدافع بابلی فوتبال کشورمان در ترکیب اصلی حضور داشت، اما این‌بار محمدحسین کنعانی زادگان در زمین حضور داشت تا ابهامات خط دفاعی برای دیدار با عراق بیشتر شود.

به احتمال زیاد، امروز دوباره مجید حسینی در خط دفاعی تیم ملی حضور دارد تا مقابل مهند علی که سرعت بالایی دارد، قرار بگیرد، البته روزبه چشمی هم این شانس را دارد تا اولین بازی خود در جام ملت‌ها را به عنوان زوج پورعلی گنجی تجربه کند. در تمرینات روز‌های گذشته کی روش به صورت متناوب از این بازیکنان استفاده کرده تا تصمیم گیری در این خصوص، کار را دشوارتر کند.

در دیگر پست‌ها نیز، حضور بازیکنان فوق تقریبا قطعی است، اما احتمال دارد قدوس یا جهانبخش در پست هافبک به ترکیب تیم اضافه شوند و کی روش سوپرایزی برای حریفش داشته باشد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق، امشب (چهارشنبه) ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

تحلیل فنی دیدار ایران در مقابل عراق/ شناسایی وحشتناک‌ترین حریف یوز‌های پارسی

نگاهی به‌ ترین‌های دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا

تمام احتمالات دیدارهای دور حذفی جام ملت ها/ جدال ایران و عربستان در خاک امارات!


انتهای پیام/

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۶ دی ۱۳۹۷
به جا ابراهیمی نورللهی رو بزار
آخرین اخبار