تسویه حساب با عراق و زهر چشم از سعودی‌ها در آل‌مکتوم

تیم ملی فوتبال ایران، امشب باید در دیداری انتقامی و در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف تیم عراق برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم می‌روند، اینبار در آل مکتوم. ۱۴۵۴ روز قبل در کانبرا با گزارش پیمان یوسفی شکست خوردیم و گریه کردیم، اما امیدواریم امشب با صدای محمدرضا احمدی پس از بازی خوشحالی کنیم و به هوا بپریم.

توی دروازه. توی دروازه. توی دروازه. رضا قوچان نژاد. ایران ۳ عراق ۳. ایران قصد حذف شدن نداره، ایران نمی‌خواد حذف بشه. ایران ۱۰ نفره همچنان ادامه میده. ایران ۳ عراق ۳.

تسویه حساب با عراق، زهر چشم از سعودی ها در آل مکتوم

کمتر فوتبالدوست و عاشق ایرانی بود که با گل دقیقه ۱۱۸ رضا قوچان نژاد و گزارش پیمان یوسفی از کانبرا استرالیا، گریه اش نگرفته باشد. تیم ملی فوتبال کشورمان با مربیگری کی روش عملکرد فوق العاده‌ای داشت و شاید، شاید اگر بنجامین ویلیامزی وجود نداشت، یوز‌های کشورمان طلسم قهرمان نشدن در آسیا را ۴ سال پیش می‌شکستند. پسران با غیرت ایران زمین در سال ۲۰۱۵ پس از کسب سه پیروزی و ۹ امتیاز راهی مرحله حذفی شدند، اما کانبرا، سرزمین نابودی آرزو‌ها و عاشقان تیم ملی شد.

هر چند در آن مسابقه عملکرد خوبی داشتیم و یک بر صفر پیش افتادیم، اما اشتباه مهرداد پولادی در برخورد با جلال حسن و سخت گیری و اشتباه ویلیامز استرالیایی سبب حذف مقابل تیم بی تکنیک و چغر عراق شد. شایسته بودیم، اما برنده نشدیم. قصد حذف شدن نداشتیم، اما کنار رفتیم. حالا، اما دوباره بلند شدیم. گرد و خاک‌ها را پاک کردیم و آماده ایم برای یک دوئل تازه. دوئل با حریف‌ها و حتی بنجامین ویلیامز روزگار.

تسویه حساب با عراق، زهر چشم از سعودی ها در آل مکتوم

بزرگترین موفقیت ما زمین نخوردن نیست. بزرگترین افتخار وقتی شکل می‌گیره که بعد از هر بار زمین خوردن بلند میشیم و به راهمون ادامه میدیم. ۴ سال قبل با بنجامین ویلیامز زمین خوردیم، اما شاگردان کی روش و مرد پرتغالی آماده اند تا انتقام بگیرند و طلسم شکنی کنند، طلسم ۴۳ سال قهرمان نشدن.

امشب، شب ایرانی هاست. شب شکست عراق و انتقام. تیم ملی باید در ورزشگاه آل مکتوم از عراق بگذرد و زهر چشمی از سعودی‌ها بگیرد. سبزپوشانی که خیال قهرمانی دارند و فکر می‌کنند به راحتی جام را بالای سر می‌برند، اما بازیکنان تیم ملی در صدد هستند تا با عراق تسویه کنند و در آل مکتوم از سعودی‌ها زهر چشم بگیرند.

تسویه حساب با عراق، زهر چشم از سعودی ها در آل مکتوم

تیم ملی ایران پس از ۲ پیروزی مقابل یمن و ویتنام امشب مقابل عراق قرار می‌گیرد که در ۲ مسابقه گذشته خود به پیروزی رسیده است. ۲ تیم محروم و مصدومی ندارند، اما کی روش در صدد انتقام و تسویه حساب با شیر‌های بین النهرین (لقب تیم ملی فوتبال عراق) است، زیرا یکی از باخت‌هایی که همیشه در ذهن مرد پرتغالی باقی می‌ماند. جام ملت‌های ۲۰۱۵ و نبرد کانبرا است.


بیشتر بخوانید:

تحلیل فنی دیدار ایران در مقابل عراق/ شناسایی وحشتناک‌ترین حریف یوز‌های پارسی

نگاهی به‌ ترین‌های دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا

تمام احتمالات دیدارهای دور حذفی جام ملت ها/ جدال ایران و عربستان در خاک امارات!


انتهای پیام/

ایران - عراق/ نبرد انتقامی در آل مکتوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
نرجس
۱۸:۰۳ ۲۶ دی ۱۳۹۷
ببرید پسرای باغیرت ایران زمین باجام برگردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۶ دی ۱۳۹۷
امیدوارم بازی را ببریم تیم ملی افتخار ملی کی روش مربی عالی برای تیمش هست ایشالله بازی را از عراق ببریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۶ دی ۱۳۹۷
انشالله برنده میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۶ دی ۱۳۹۷
باید ببریم.باید. روی این سعودی های سوسمارخور رو کم کنیم